Нещодавно Ґейб Ньюелл разом із ґеймдизайнером Half-Life: Alyx Робіном Волкером дали інтерв’ю виданню IGN. Більшу частину часу розмовляли саме про цей проєкт, але мова зайшла і про інші аспекти роботи Valve.
Почнемо із самого початку. Сам Ґейб зараз усе ще приймає участь у діяльності компанії. Мова йде не тільки про якісь керівницькі обов’язки, а і про так звані «неочевидні питанні». Як пояснив сам Ньюелл, це деякі питання, що стосуються Steam, ігор компанії та комунікації з аудиторією.
Окремо він зазначив, що частина його уваги зосереджена на дослідженні нейрокомп’ютерних технологій. Співзасновник Valve витрачає на це час, коли не має більш важливих справ у компанії.
Зараз Valve, як і раніше, є приватною компанією. Керівництво хоче бачити якомога менше посередників між ним та споживачами. Через це Valve вимушена самостійно фінансувати всі свої проєкти. Ґейб каже, що заохочення сторонніх інвесторів дає їм можливість впливати на проєкти. Це може в підсумку призвести до поганих наслідків. Також він додав, що разом з іншими засновниками має чітке розуміння того, що саме потрібно робити.
Мова потім зайшла за купівлю Campo Santo, що створила Firewatch. Ньюелл та Волкер кажуть, справа тут була не в прибутку чи отриманні якоїсь особистої вигоди. Уся причина в тому, що керівництву подобалося, як мислили в студії.
Співробітники Campo Santo приєдналися й до розробки Half-Life: Alyx. Завдяки їм гру вдалося значно покращити, додавши до неї «новий підхід». Ґеймдизайнер гри обіцяє в ній значно більше історій, ніж у попередніх частинах.
Далі розмова перейшла до нового покоління консолей. Ґейб каже, що тепер працювати з ними буде значно простіше, адже в розпорядженні розробників куди більше ресурсів.
Коли бесіда набула більш вільного тону, запитали в співзасновника Valve і про його улюблені ігри з останніх релізів. Йому сподобалися Orwell та Slay the Spire, але зізнався, що кожного дня грає в DOTA 2. Обрати свою улюблену частину Half-Life він відмовився.
Наостанок він трохи розповів про плани на Half-Life. Також озвучив і деякі «можливі причини того, чому ж Alyx не вийшла раніше.
Оскільки ринок VR зараз доволі обмежений, Valve чекає, поки фанати, критики та інші розробники скажуть своє слово щодо Alyx. Після цього компанія вирішить, що робити із серією далі.
«Ви мене не звинуватите!», — Роберт Б. Вайде відреагував на те, що він начебто режисерував 2020-й рік