Geek.Informator.ua До сайту

Найпростіший пост, що продає, про ПП казино для соцмереж

Соціальними мережами користуються мільярди людей, і це відмінне джерело залучення трафіку до лендінгу партнерська програма казино gagarin cpa. Але для залучення аудиторії потрібно зрозуміти, як створити ефективний пост, що продає.

Зрозумійте завдання

Пост повинен вирішувати задоволення якогось запиту. У тексті, що продає — мінімум «води», великих описів офферу й абстрактних тем. Тут наголос йде саме на подачу пропозиції, привернення уваги до нього. Наприклад, у тексті з рекламою про Gagarin Partners ми б коротко виклали наступну суть:

Повірте, усе це можна вмістити в маленькому пості на 1 000 знаків.

1 текст — 1 завдання

Вибрали конкретний оффер від гемблінг партнерської програми й саме про нього розповідаєте. Вкажіть його плюси — бонуси для клієнта, вигоду, отримання чогось безкоштовно. Завдання рекламного тексту — показати особливості і плюси в стислому й лаконічному форматі.

Трохи болю не завадить

Проаналізуйте, чого б хотіла ваша потенційна аудиторія, і чому це відбувається. Людина шукає «онлайн-казино з гарантованими виплатами» — за 10 років роботи з цим оффером ні 1 людина не була обманута. Не довіряє інтернет-казино — розкажіть і покажіть у зображенні свій дохід.

У випадку з гемблінг ПП таких болів буде кілька, і під кожну рекомендуємо писати окремі пости з різними темами:

Структурувати бажано

Логічно побудований пост легше сприймається людьми. Ми помітили, що найбільший ефект приносить наступна структура:

Це необов’язковий момент, але рекомендований, тому ви вирішуєте самі, як буде побудована саме ваш пост, що продає, про оффер ПП казино.