Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Ніл Даркманн розчарований представленням The Last of Us Rart 2

Ґеймдиректор відреагував на масштабні витоки. Обережно, тут критичні спойлери!

Ніл Даркманн

Ще майже за два місяці до релізу The Last of Us Part 2, до мережі злили сцену з ключовим сюжетним поворотом. Нещодавно Ніл Даркманн, ґеймдиректор Naughty Dog у подкасті Kinda Funny Games розповів, наскільки сильно ситуація розчарувала його. За його словами, уся студія шокована тим, що сталося. Вони довгі роки ретельно приховували історію сиквелу.

Найважчим був момент, коли я зрозумів, що злили саме цю сцену — [смерть Джоела від рук Еббі]. Люди любили цього персонажа, але все, що вони отримали — цей фрагмент. Плюс, вияснилося, що їм доведеться грати за дівчину, яка скоїла вбивство.

Люди розлютилися. Я розумію, чому. А ми були змушені сидіти два місяці й повторювати: «Все не так просто, але ми не можемо говорити про це зараз». У той час фанати жили з почуттям фрустрації і гніву. Це було важко. ****** як важко.

Ніл Даркманн

Як розповів Даркманн, у грі дуже важливий контекст. Фанати, не ознайомившись із ним, побачили одну з ключових сцен і не зрозуміли її. Після чого студію почали засипати не тільки образливими коментарями, але й із погрозами смерті.

День витоку — один із найгірших у моєму житті. Я спостерігав за цим у реальному часі. Бачив, коли ролики потрапили на YouTude. Ми всі панікували, просили їх видалити. Але там є затримка приблизно в годину. Коли ж відео все-таки видалили, воно мало вже близько тисячі переглядів.

А потім твоє серце йде в п’яти, і ти розумієш: «Воно вже там, через якийсь час вибухне». Через кілька годин це відео вже всюди, і незабаром ми починаємо отримувати смертельні погрози, антисемітські висловлювання й інше, що, навіть, не могли собі уявити.

Я знав, що людей засмутить смерть улюбленого персонажа. Але я не міг подумати, що ненависть досягне такого рівня. Я навіть не знаю, як це описати. Фрустрація?

Найважче було дивитися на людей, які зайняли принципіальну позицію: «Я вже ненавиджу цю гру, і ніякий контекст не змінить цього для мене».

Ніл Даркманн

Ніл вважає, що сам виток не є страшною проблемо. Найгіршим він називає той конкретний набір сцен, які потрапили до мережі. Тобто, вбивство Джоела в ході гри повинно було викликати в гравців ті самі почуття, які відчула Еббі — ненависть, злість і відразу. Подальша розповідь мала пояснити ситуацію й надати їй ваги.

Це найгірший спосіб представлення гри публіці — наш найстрашніший кошмар. Адже ми доклали так багато зусиль для того, аби зберегти цю історію.

Ніл Даркманн

Так, витоки засмутили як розробників, та й фанатів. Проте, це не заважає грі й далі ставити рекорди з продажів.