2K Games оголосила, що наступну гру в серії BioShock протягом найближчих кількох років розроблятиме студія Cloud Chambers. Що це буде — продовження, спін-офф чи перезапуск, — у компанії не зазначили. Про те, що новий BioShock в розробці, писав і редактор Kotaku Джейсон Шраєр.
Cloud Chambers має два офіси — у каліфорнійському містечку Новато й канадському Монреалі. Очолила студію Келлі Гілмор, геймдизайнерка, яка працює в ігровій індустрії вже понад 22 років та брала участь у створенні понад 40 тайтлів, серед яких Sid Meier’s Civilization та XCOM.
Можна припустити, що розробка гри триває вже більше двох років, — згідно з профілем Келлі Гілмор в LinkedIn, вона приступила до своїх обов’язків очільника студії Cloud Chambers у січні 2018 року. До роботи над грою залучені також колишні працівники Hangar 13 — розформованої студії 2K Games, що створила Mafia III.

За словами Келлі Гілмор, загальні продажі всіх ігор серії BioShock сягають понад 34 млн. копій. Також вона зауважила, що автор серії Кен Левін не бере участі в розробці нової гри.
Втім, деякі з давніх творців проекту залишилися: творчий керівник Хогф де ла Плант, художник BioShock 1 і 2; дизайн-директор Джонатан Пеллінг, творчий керівник відділу художників BioShock: Infinite; Скотт Сінклер, художній керівник BioShock і BioShock: Infinite.
Очікується, що гру розроблятимуть ще декілька років. Платформи не називають, але очевидно, що вийде вона вже на PC та новому поколінні консолей — PS5 і Xbox Scarlett.