Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Нові подробиці Half-Life: Alyx

Інформація особисто від розробників.

Half-Life Alyx

Компанія Valve відповіла на низку питань спільноти сайту Reddit щодо Half-Life: Alyx. З цих повідомлень стало відомо чимало нових подробиць гри. Щоби не плутати вас та не вдаватися до розподілу відповідей за постами, пропонуємо вам невеликий список з основних фактів про нову частину франшизи.

  • У грі буде три варіанти переміщення: локомоушн (вільне пересування), зсув та телепортація;
  • Можна грати, сидячи в кріслі чи на дивані;
  • Доступні налаштування для лівші;
  • Гру можна пройти повністю за допомогою лише однієї руки, але це буде складніше;
  • Можна виставляти автоматичну перезарядку зброї;
  • Гравітаційні рукавиці дозволяють притягувати предмети не рушаючи з місця;
  • Горор-елементи подаються таким чином, аби викликати «похмуру чарівність», а не доводити до паніки чи приступів страху;
  • Команді довелося змінити підхід до звукового дизайну, аби оточення спонукало гравців досліджувати локацію;
  • Барнакли (монстри з довгими язиками, що звисають зі стелі) не будуть вбивати головну героїню моментально. У грі представлять нові можливості для їх знищення;
  • З’являться нові варіанти бійців Альянсу;
  • Деякі істоти будуть реагувати на звуки, які надходять від гравця;
  • У грі буде розчленування тіл, причому в деяких моментах воно матиме важливе значення;
  • Персонаж у грі стрибає дуже рідко й на невеликі відстані;
  • Від повного промальовування рук відмовилися, тому що тестери все одно швидко переставали звертати увагу на літаючі кисті. Крім того, вони перекривали огляд;
  • За задумом авторів, Цитадель будується наступним чином: Альянс переміщує в потрібне місце ядро, навколо якого потім зводяться інші споруди. Це також дозволило візуально передати той факт, що гра є приквелом;
  • За написання діалогів відповідає Ерік Волпі, який встиг попрацювати над Left 4 Dead. Він зазначив, що вважає за краще створювати персонажів, що мають свою точку зору на те, що відбувається. В Portal 1–2 мовчання героїні стало фішкою, яка зараз уже не буде працювати. До того ж письменнику подобалося прописувати перепалки героїв в Left 4 Dead.