Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Нові Watch Dogs та Rainbow Six, падіння прибутку та інше: головне з фінансового звіту Ubisoft

Основні прибутки приносять ігри, що вийшли ще у минулому фіскальному році.

Ubisoft

Коротко і про головне з фінансового звіту компанії Ubisoft за першу половину 2019-20-го фіскального року:

  • Прибутки падають: від продажів ігор в зазначений період компанія отримала на 11,4% грошей менше, ніж за такий же час в минулому році. Конкретна цифра – 661,1 мільйон євро. Щоправда, представники Ubisoft зізнаються — очікували навіть гіршого;
  • 77,4% від вказаної вище суми (а саме 511,5 мільйонів) отримали від ігор, що вийшли ще у минулому фіскальному році;
  • Більше всього грошенят принесли Rainbow Six: Siege та Assassin’s Creed Odyssey;
  • Операційний прибуток за Міжнародними стандартами фінансової звітності впав аж на 90,1% (до 9,1 мільйона євро). До цього призвели низькі продажі Ghost Recon Breakpoint;
  • Доля продажів ігор на персональні комп’ютери від усієї цифри виросла з 21% до 27%;
  • Кількість зареєстрованих гравців у Rainbow Six: Siege досягла показника в 50 мільйонів. Більш того, компанія стверджує: за вказаний період щомісячний показник активних гравців досяг рекорду. Але конкретні цифри Ubisoft чомусь показувати соромляться;
  • Компанія очікує, що за підсумками 2021-го року загальні продажі складуть приблизно 2,6 мільярда євро.

Тепер окремо в «двох словах» про плани на випуск нових ігор:

  • З квітня 2020-го по березень 2021-го років компанія планує видати одразу 5 високобюджетних ігор. Три з них вже відомі – це Watch Dogs Legion, Gods & Monsters та Rainbow Six Quarantine. Два інших проєкти поки що тримаються в таємниці;
  • Після квітня 2021-го року Ubisoft збирається видати ще 3-4 гри. На цей момент невідомо, про що саме йде мова.

Окремо варто зазначити, що один із засновників компанії Ів Ґіймо впевнений у кращому майбутньому Ubisoft. За його словами, розвиватися їм допоможуть вихід консолей нового покоління, експансія на азіатський ринок, а також співпраця з Tencent, що допоможе перевести найбільш популярні продукти компанії на мобільні платформи.