Activision вже не вперше співпрацюють із виробником снеків Doritos. Минулого року вони проводили спільну рекламну кампанію Modern Warfare. Та цього разу, велику промо-кампанію засвітили аж занадто рано. Відтак у мережі опублікували фотографію нової упаковки «Дорітос», на якій видно логотип та назву нової Сall of Duty, a саме — Black Ops Cold War.


Схема спільної акції надзвичайно проста: купуєш пачку снеків, знаходиш там промокод, реєструєш на спеціальному сайті та отримуєш можливість подвоїти весь отриманий досвід у новій грі від студії Treyarch на цілий рік. Сама ж акція стартує на початку жовтня.
Зазначу, що із таким запізненням нову серію Call of Duty ще ніколи не анонсували. Ширяться чутки, що нову частину серії — Black Ops Cold War — можуть показати вже 5 серпня під час зміни сезонів у Call of Duty: Warzone. Сама ж гра буде присвячена (як не важко здогадатися), часам холодної війни, а скоріш за все — саме подіям у В’єтнамі.