Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Одночасні релізи ігор на PC та Xbox, зміни Xbox Game Pass та багато іншого — інтерв’ю Філа Спенсера

Голова підрозділу Xbox Microsoft розповів чимало цікавих деталей про плани компанії.

Xbox

Нещодавно Філ Спенсер дав масштабне інтерв’ю виданню Gamereactor. У процесі він згадав про нещодавню купівлю Bethesda, плани на контент для молодшої аудиторії, монетизацію та ексклюзиви. Мова зайшла навіть про Xbox Game Pass. Що ж було головного?

Інвестиції

Спенсер зазначив, що в часи Xbox One та 360 компанія замала вкладала в студії. Тепер це повністю зміниться.

Якщо подивитися на часи Xbox One і навіть кінець Xbox 360, на той момент часу ми, як компанія, недостатньо вкладалися в наші студії — це і вилізло назовні в результаті. Коли я став головою ігрового підрозділу, то був налаштований рішуче — потрібно інвестувати якомога більше, але перед цим довелося витягнути бренд Xbox на хороші місця в індустрії.

Потім ми почали вкладатися, знаючи, що окупатися вся ця затія почне далеко не відразу. Зараз у нас 23 студії, включаючи ZeniMax, і це дуже хорошо.

Філ Спенсер

Сімейний контент

Окремо ж він торкнувся теми сімейного контенту, а точніше, його відсутності на даний момент. Проте, компанія планує працювати і в цьому напрямку.

Якщо поглянути на те, у що люди грають на Xbox, у що грають передплатники Xbox Game Pass, то стане очевидним, що в нашому портфоліо немає казуального контенту для максимально широкої аудиторії. Контент із рейтингом «E» — це не про нас. Так, у нас є Minecraft і кілька інших франшиз, але якщо говорити про розширення творчої палітри наших студій, такі ігри критично важливі.

Філ Спенсер

Ігри та підписка

Голова Xbox також згадав студії, що постійно створюють «нові світи та історії». За його словами, на купівлі Bethesda справа не закінчиться.

Мені не терпиться побачити Starfield і нову гру студії Compulsion, оскільки мені подобаються компанії, які не стоять на місці й кожен раз придумують щось нове. Крім того, нам потрібно насичувати Game Pass — підписка з кожним днем зростає й тому нам варто й далі залучати більше розробників.

Філ Спенсер

Ексклюзиви

Окрім цього він ще висловився на тему ексклюзивів та їхніх перевагах. Проте, мінуси він також не став пропускати. Наприклад, за його словами, у короткостроковій перспективі це дійсно важливо, але в довгостроковій — це все перетворюється на «зброю» ексклюзивів проти «ваших». Фактично ексклюзивні проєкти розробляються для покращення продажів заліза. За зібраними даними, до речі, це працює, але є і протилежна інформація. Ексклюзиви також часто використовують для створення ажіотажу.

Візьмемо різдвяні свята. PlayStation і Xbox продають свої нові консолі, обидві компанії мають намір продати так багато, скільки можливо. Підозрюю, що обидві компанії продадуть весь тираж на 2020 рік. І якби в мене була ексклюзивна гра, то ми б продали нашу консоль швидше. От і все.

Філ Спенсер

Водночас він впевнений, що важливіші відчуття від нового пристрою, ніж від одного ексклюзива. Він вважає, що ексклюзиви можуть показати себе непогано на стартах продажів нових консолей, але також він пропонує «дивитися ширше». Він вважає, що гра буде значно кращою, якщо в неї грають якомога більше користувачів у рамках екосистеми. Саме тому ігри випускатимуть на Xbox та PC, а деякі ще й зі смартфоном пов’язані.

Спенсер каже, що продажі ігор на PC впливають і на цінності відділу Xbox. Окремо ж він додав, що компанія не примушує купувати саме консоль. Головною задачею студії він назвав гру користувачів у будь-якій частині екосистеми Xbox. Мова йде про ігри, сервіс, консоль, смартфони, PC та навіть Switch.

Zenimax і Bethesda

Що ж до купівлі Bethesda, Спенсер одразу зазначив, що компанію фактично ще ніхто не купив, і він сам не буде сильно розповсюджуватися на цю тему.

Відразу зауважу, що ми ще не купили ZeniMax. Ми позначили наші наміри з купівлі ZeniMax. Зараз угода проходить через формальні етапи і процеси, проблем поки не спостерігається. Ми сподіваємося, що угода остаточно закриється на початку 2021 року.

Я говорю це, тому що хочу, щоби люди розуміли — я не сиджу з Тоддом Говардом і Робертом Олтмен і планую їх майбутнє. Тому що в мене немає зараз на це права, це було б незаконно.

Я лише хочу, щоб усі ці студії продовжили створювати круті ігри і світи. У цьому ми сходимося на 100 %. У розробників буде вся необхідна підтримка.

Філ Спенсер

Ігри для підписки

Голова Xbox також прокоментував плани компанії на монетизацію та фокусування підписки Xbox Game Pass не на всіх іграх підряд, а на конкретному жанрі або ж бізнес-моделі.

Ми не диктуємо розробникам бізнес-модель для їх ігор, але я вважаю, що для здорової ігрової індустрії просто необхідно мати великий набір моделей поширення, з якого користувачі зможуть вибирати, що їм краще підходить.

Такий же підхід і у випуску тайтлів в Game Pass. Правда, деякі студії думають, що підписка підходить для ігор-сервісів — я не вірю в це і відразу говорю про це розробникам. Останнє, що я хочу бачити в рамках Game Pass — це гру, у яку грають вічно. Це буде схоже на підписку на кшталт World of Warcraft, так?

Я хочу бачити від наших студій більш одиночних тайтлів із початком, серединою й кінцем. Раніше ми були більше за мультиплеєрні ігри.

Філ Спенсер

Окремо ж він додав, що хотів би розширити екосистему Xbox до PlayStation та Switch. Проте, у нього немає впевненості, це може трапитися в найближчий час. За його словами, Microsoft зараз хоче сфокусуватися на введенні XCloud на пристрої Apple та PC.