Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Пандемія Covid-19 та її вплив на ігрову активність

Інтерес до комп’ютерних розваг зріс на 75 відсотків, а використання стримінгових платформ на 12 відсотків.

Covid-19 та вплив на ігрову активність

Через пандемію коронавірусу Covid-19 більшість людей вимушена перебувати вдома, а роботодавці все більше переводять своїх співробітників на віддалений режим роботи. Ведучі медичні експерти рекомендують не виходити з дому без вагомих причин та не перебувати в громадських місцях.

За даними американської компанії Verizon, починаючи з минулого тижня, ігрова активність у США виросла на 75 відсотків, а показник перегляду потокових відео зріс на 12 відсотків. Загальний трафік зріс на 20 відсотків. Цікавим фактом є те, що використання соціальних мереж майже не змінилося.

Наразі показник використання сервісу VPN зріс на 34 відсотки. За даними Verizon, це пов’язано з нещодавним подарунком безкоштовного доступу італійцям до преміум контенту від Por… кхм… тобто з тим, що більшість людей наразі працюють віддалено та використовують VPN, щоби підключатися до захищених мереж своїх компаній.

Показники стримінгових платформ також відчули на собі наслідки «світового карантину». Використання платформи Twitch зросло на 10 відсотків, а YouTube Gaming на 15 відсотків.

Представники Verizon зазначають, що такий зріст ігрової активності був очікуваним, оскільки всі альтернативні методи розваг наразі недоступні.