Нещодавно у Нью-Йорку відбувся допрем’єрний показ нового фільму Сема Мендеса під назвою «1917», воєнної драми, що розповідає про події одного дня на полях Першої світової війни.
У центрі сюжету — двоє солдат (Джордж МакКей і Дін-Чарльз Чепмен), які повинні доставити на передову важливе повідомлення: німці відступають за лінію Гінденбурга. 1 600 британських солдат готуються до атаки, не підозрюючи, що попереду на них чекає пастка з мінами та снайперами. Тепер життя всіх цих солдат залежить від успіху двох посланців.
Нову роботу Сема Мендеса критики називають кращим воєнним фільмом із часів «Врятувати рядового Раяна», хвалять режисуру й операторську роботу Роджера Дікінса («Втеча з Шоушенка», «Той, що біжить по лезу 2049»).
Ось що критики пишуть у Twitter:
1917 is quite a thing. Always intense, often horrific (at times it feels like watching an actual horror movie). I was skeptical of the “one continuous shot” aspect — worried it would get too cute with it — but it really works for this story, putting us right there in this hell
— Mike Ryan (@mikeryan) November 23, 2019
«1917» — це щось. Завжди напружений, часто страшний (ніби дивишся горор). Я був скептично налаштований через те, що його зняли «одним довгим кадром», боявся, що фільм стане занадто милим, але це спрацювало; нас поміщають прямо в пекло.
#1917 is a tremendous piece of filmmaking. Bold in its storytelling, masterful in its execution- it's thrilling & emotional & I could not take my eyes off the screen from the second it began to the second it ended. The very definition of a film you MUST see on the big screen. Wow pic.twitter.com/KNO7Rp92TG
— Erik Davis (@ErikDavis) November 23, 2019
«1917» — приголомшливий фільм. Смілива, майстерно розказана історія. Хвилююча та емоційна. Я не міг відірвати погляду від екрану з першої до останньої секунди. Це якраз той фільм, який ви ПОВИННІ дивитися на великому екрані. Вау.
Aaannnndddd that's your frontrunner!
'1917' is the best war film since SAVING PRIVATE RYAN. The cinematography of the year. The cinematography of the decade. Thomas Newman's orchestral masterpiece. Sam Mendes gift to cinema…and his family. Every ounce is powerful.#1917Movie pic.twitter.com/EiwCTthAX3
— Clayton Davis (@AwardsCircuit) November 23, 2019
«1917» — це найкращий фільм із часів «Врятувати рядового Райана». Операторська робота року. Операторська робота десятиріччя. Томас Ньюман видав оркестровий шедевр. Це подарунок Сема Мендеса всьому кінематографу… та його сім’ї.
1917 = OUTSTANDING. A WWI-epic bursting w/ a depth of heart and emotion unprecedented in the genre. Stunning sequence after stunning sequence. Mckay's remarkable. So immersed you forget what's unraveling's done in 1-take. Viscerally audacious filmmaking to end 2019 on a high note
— Jason (@jasonosia) November 23, 2019
«1917» — ВИДАТНИЙ. Епічна картина про Першу світову, емоційна глибина якої безпрецедентна для жанру. Приголомшлива сцена за приголомшливою сценою. Джордж МакКей чудовий. Ви так занурені, що забуваєте, що картина знята одним кадром. Зухвале кіно, яке закінчує 2019 рік на високій ноті.
1917: The most successful example of a film presented entirely as one long take (with whatever invisible editing cheats make that possible) since… ROPE? Emotionally immersive in a way the same techniques in GRAVITY and BIRDMAN never were for me.
— Christian Blauvelt (@ctblauvelt) November 23, 2019
«1917» — найвдаліший приклад фільму, знятого одним дублем (або невидимим монтажем, завдяки якому це стало можливо) з часів… «Мотузки»? Емоційно він вразив мене сильніше, ніж «Гравітація» чи «Бердмен».
1917 is THE technical achievement of 2019. We’re with these men through every footstep & it’s unlike any war film you’ve ever seen before. Epic & tense direction by Sam Mendes, emotional & exhilarating music from Thomas Newman & an all timer from cinematographer Roger Deakins. pic.twitter.com/L0C7hKxR6C
— Matt Neglia (@NextBestPicture) November 23, 2019
«1917» — це справжній технічний прорив 2019 року. Ми слідуємо за персонажами по п’ятах. Це не схоже ні на жоден фільм про війну, який ви бачили раніше. Епічний розмах і напруга, яку створює режисура Сема Мендеса, захоплююча музика від Томаса Ньюмана й операторська робота Роджера Дікінса.
Sam Mendes invented a new form of filmmaking with his Great Picture about The Great War that with one simple story tells of the physical brutality of a conflict that cinema had mostly forgotten. 2nd Oscar almost guaranteed for Deakins #1917Movie #Oscars @1917
— J Don Birnam (@jdonbirnam) November 23, 2019
Сем Мендес винайшов нову форму кінематографа з цим Великим фільмом про Велику війну. Ця проста історія розповідає про фізичну жорстокість війни, яку в кіно майже забули. Другий «Оскар» Дікінсу практично гарантований.
1917: I feel like I’ve just been pummeled in the chest for two hours. The crafts are out of this world, performances are strong, and Mendes’s direction maybe the best it’s ever been. Thomas Newman’s score + Roger Deakins’s cinematography = an experience you’ll never forget.
— Dancin Dan on Film (@dancindanonfilm) November 23, 2019
Мені здається, що мене б’ють у груди протягом двох годин. Виконано на позамежному рівні, гра акторів сильна, а режисура Мендеса, можливо, найкраще, що я бачив. Музика Томаса Ньюмана + операторська робота Роджера Дікінса = досвід, який ви не забудете.
В Україні прем’єра фільму запланована на 3 січня 2020 року.