Згідно з новими дослідженнями агентства Experience12, яке опитало понад 3000 фанатів поп-культури, половина всіх ґеймерів планують придбати консоль нового покоління протягом трьох місяців після запуску. Більшість опитанних обирають саме Sony Playstation 5.
Усі дослідження проводили з 25 червня по 2 липня в рамках онлайн-версії MCM Comic Con, що відбувався у Лондоні. Журналісти, які опублікували результати дослідження, зазначають, що серед фанатів поп-культури було найбільше саме ґеймерів. Далі вже фанати кіно, серіалів та інших сфер. Відтак серед 3000 опитаних учасників, 58% — чоловіки, 38% — жінки, 3% — інше.
Також дослідники цікавилися не тільки іграми, а й кіноадаптаціями та соцмережами. Далі результати опитування у тезисному форматі:
Найбільш «хвилююча» консоль наступного покоління:
- 84% – PlayStation 5;
- 14% – Xbox Series Х.
Найочікуваніша гра:
- Cyberpunk 2077 (CD Projekt);
- Marvel’s Avengers (Square-Enix);
- Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Remaster (Activision);
- Dying Light 2 (Techland);
- Halo Infinite (Xbox Game Studios).
Поточна краща платформа:
- 59% – PlayStation 4;
- 16% – Xbox One;
- 14% – ПК;
- 8% – Switch.
Бажана соціальна мережа:
- 46% – Фейсбук;
- 29% – Інстаграм;
- 17% – Твіттер;
- 2% – Снепчат;
- 1% – ТікТок.
Найочікуваніші адаптації ігор:
- 34% – серіал HBO за The Last of Us;
- 19% – другий сезон «Відьмака»;
- 9% – екранізація Uncharted;
- 9% – «Будь ласка, перестаньте перетворювати ігри на фільми й серіали»