Марк Черні, архітектор Sony PlayStation 5, ще у квітні відкрив деякі подробиці нової консолі, серед яких був блок для 3D-аудіо. Ця модернизація, за його словами, повністю «змінить уяву щодо аудіо у відеоіграх». Нещодавно декілька розробників виступили із підтвердженням даної заяви.
В інтерв’ю GamesRadar, Семюель Джастіс, співзасновник та звуковий дизайнер Sweet Justice Sound, підкреслив важливість апаратної підтримки. Його компанія займалася створенням звуку для Fortnite, Half-Life: Alyx, Mortal Kombat 11 та багатьох інших проєктів.
Звуковий дизайнер компанії Zoink Games, Маркус Кланг, вважає, що трасування променів має допомогти створювати кращий звуковий ефект.
Відповіді від Microsoft та її Xbox Series X поки що не було, тож будемо слідкувати за новинами. Обидві консолі мають «побачити світ» наприкінці 2020-го року.
Людина-павук може з’явитися у фільмі «Веном 2»