Geek.Informator.ua До сайту

PlayStation 5: 3D-звук — новий рівень ігрового аудіо

Марк Черні, архітектор Sony PlayStation 5, ще у квітні відкрив деякі подробиці нової консолі, серед яких був блок для 3D-аудіо. Ця модернизація, за його словами, повністю «змінить уяву щодо аудіо у відеоіграх». Нещодавно декілька розробників виступили із підтвердженням даної заяви.

З погляду гравця, було трохи неприємно, що звук майже не змінився між PlayStation 3 та PlayStation 4. З новою консоллю ми хочемо показати, як сильно може впливати аудіо на ігровий досвід, коли з ним працює потужна апаратура.

Марк Черні

В інтерв’ю GamesRadar, Семюель Джастіс, співзасновник та звуковий дизайнер Sweet Justice Sound, підкреслив важливість апаратної підтримки. Його компанія займалася створенням звуку для Fortnite, Half-Life: Alyx, Mortal Kombat 11 та багатьох інших проєктів.

Я вважаю, що багато хто не усвідомлює потужності, які потрібні для створення реалістичних аудіо моделей. У минулому нам вдавалося створювати досить хороші акустичні моделі за допомогою різних обхідних технік. Можливість використовувати повноцінне автоматичне 3D-аудіо стане великим кроком уперед для відеоігор.

Семюель Джастіс

Звуковий дизайнер компанії Zoink Games, Маркус Кланг, вважає, що трасування променів має допомогти створювати кращий звуковий ефект.

Вона (технологія трасування променів — Ред.) може допомогти стати звуку реалістичніше, точніше регулюючи звук залежно від оточення в реальному часі.

Маркус Кланг

Відповіді від Microsoft та її Xbox Series X поки що не було, тож будемо слідкувати за новинами. Обидві консолі мають «побачити світ» наприкінці 2020-го року.