На теренах нашого північного сусіда сталася цікава ситуація. Один зі співробітників торговельної мережі М.Відео вирішив, що має повноцінне право раніше за інших протестувати Death Stranding, яка з’явиться на полицях магазинів лише 8-го листопада.
Працівник складу взяв додому диск, увімкнув PS4 та запустив творіння Хідео Кодзіми на власному акаунті. Проте він певно не знав, що завдяки унікальному ключу можна відслідкувати де та коли активували гру.
В цей час менеджери магазину вже хапалися за голову, адже активація гри раніше офіційної дати релізу — це штрафи та репутаційні ризики для компанії. Невідомий користувач навіть виклав у мережу скріншот з корпоративної переписки.
Від директорів та менеджерів магазину вимагають сховати усі копії Death Stranding. Також згадали про «репутаційні втрати» та штраф у 1 млн рублів.
Під цим постом користувачі повідомили про подібну ситуацію у магазині DNS, але штраф для компанії склав 2 млн рублів.
Російським ЗМІ так і не вдалося отримати коментар від співробітників магазину.
Джефф Каплан натякнув на дату релізу Overwatch 2