Geek.Informator.ua До сайту

«Працівників забирали до лікарень через перепрацювання»: що відбувається в Naughty Dog

The last of us part 2 ava

Портал Kotaku провів власне розслідування щодо того, як проводиться розробка The Last of Us: Part 2. Журналістів вразило те, що їм довелося дізнатися. Naughty Dog фактично звинувачують у примушенні працівників до перепрацювань, а виплати не покривають усіх витрачених зусиль. Дехто з молодших працівників погоджується на додаткові години лише за шанс на підвищення.

Матеріали Kotaku підтвердив колишній аніматор Naughty Dog Джонатан Купер, який нещодавно пішов зі свого місця роботи. На своїй сторінці в Twitter він розповів про те, як проходив процес створення The Last of Us: Part 2.

За його словами, сам він не потрапив під сильне перевантаження, адже відділ анімації був більш організованим, ніж інші. Він працював приблизно 55 годин на тиждень. Проте, він чітко бачив, що відбувається з його колегами, які змушені були значно перевищувати його показник.

Для демо, показаного в минулому вересні, аніматори ґеймплею працювали більше, ніж я коли-небудь бачив. Їм потрібні були тижні на відновлення. Один мій хороший друг потрапив до лікарні через перепрацювання.

Джонатан Купер

Також аніматор додав, що йому погрожували не виплатити останній чек, якщо він не підпише документи, за якими йому б заборонялося розповідати про те, що діється в студії. Проте, йому вдалося відмовитися від цього, посилаючись на незаконність вимоги, і все ж отримати гроші.

Окремою проблемою стало те, що Naughty Dog довелося найняти новачків через нестачу кадрів, адже багато хто пішов через необхідність постійно перепрацьовувати. У підсумку більше часу йшло на навчання працівників.

Повертаючись до розслідування Kotaku, зазначимо, що журналісти також спілкувалися з іншими співробітниками студії. Дехто з них каже, що The Last of Us: Part 2 вийде найкращою грою Naughty Dog, але вони сумніваються, що це коштувало тих зусиль, що довелося докласти.