Аналітична фірма SuperData оприлюднила звіт зі збуту ігор у цифрових сервісах за жовтень 2019 року.
Очікуваним лідером консольного сегмента стала Call of Duty: Modern Warfare, наклад котрої в перший тиждень склала 4,75 млн копій — це на 11 % нижче продажів Call of Duty: Black Ops 4 за жовтень 2018 року, але там враховувалося 20 днів.
Середня вартість нової Call of Duty теж виявилася нижче, аніж попередня, але це пов’язано з відсутністю мікротранзакцій на момент релізу і відмовою від сезонного пропуску.
Call of Duty Mobile за авдиторії в 116 млн не змогла потрапити, навіть, у десятку мобільних ігор з виторгу, котра в жовтні сягнула 57 млн доларів. Варто зазначити, що 82 % припало на юзерів iOS.
Доречно сказати, що в Apex Legends від EA, був найкращий місяць після лютого — виторг сягнув понад 45 млн доларів, що на 29 млн доларів більше показників попереднього місяця.