Сьогодні на ExileCon 2019, що присвячений іграм серії Path of Exile, творці Diablo (Макс і Эрік Шейфери разом із Девідом Бревіком) розповіли багацько історій про цю серію, яка стала прабатьком жанру діаблоїдів. Однією з найцікавіших виявилася одночасно й найсумнішою.
Ця ж історія звучить як справжнє пекло наяву для розробника. Ерік та Макс Шейфери згадали, що на 11-тій годині створення Diablo 2 всі ассети та код були втрачені. Ерік каже: «Все пропало. Ми повинні були зробити бекап, але знехтували цим. Один чи два дні ми витратили на паніку».
Втім, виявилося, що команда Blizzard North здатна реконструювати більшу частину коду та ассетів із версії, яку розробники брали додому, щоби пограти. На жаль, усі основи перших версій були назавжди втрачені.
Нагадаємо, що перед BlizzCon 2019 ходили чутки, що Blizzard анонсує ремастер Diablo 2. Втім, вони не виправдалися. Частина підтвердилася: презентована Diablo IV, яка вийде аж у… А ніхто не знає.