В часи, коли фільми за коміксами захопили екрани, а їхні збори нерідко перевалюють за мільярд доларів — авторському фільму, нехай навіть на коміксній основі, пробитися буває дуже складно. Як зазначив режисер Тодд Філліпс в інтерв’ю Deadline, це і стало основною причиною його особливого підходу до «Джокера».
Я просто замислився, чесно кажучи, про стан кінобізнесу і про те, як фільми пробивають собі шлях. Ми всі знімаємо фільми, і вони занадто складні і дорогі, аби вважатися просто хобі.
Причина, з якої ми знімаємо фільми, полягає у тому, щоб донести їх до глядача. Важко заперечувати, що фільми за коміксами перегнули палицю. Навіть настільки, що театральний досвід із них зник. Тож я подумав: можливо є спосіб використати це, але зробити дещо відмінне.
Тодд Філліпс, режисер «Джокера»
Філліпс сказав, що в часи, коли все більше і більше фільмів Marvel виходять на екрани — а розраховані вони на аудиторії PG-13, — він хотів зняти «фільм не для всіх», створивши більш тривожний досвід, на відміну від звичайних фільмів за коміксами. І це йому вдалося до такої міри, що компанія Warner Brothers почала побоюватись сплеску насильства в усьому світі.
Але побоювання, слава Богу, не справдилися. «Джокер» не тільки зібрав схвальні відгуки як від глядачів, так і від критиків, а і став всесвітнім хітом — це перший фільм з рейтингом R, який зібрав більше 1 млрд доларів у світовому прокаті.