Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Режисер «Піратів Карибського моря» розповів про свій скасований фільм за мотивами Bioshock

Планувався масштабний фільм із рейтингом «R» та бюджетом у 200 млн доларів. Детально про те, що могли побачити фанати франшизи.

Bioshock

У 2008-му році Universal оголосила, що випустить фільм за серією BioShock. Режисером назначили Ґора Вербінскі, який ставив три частини «Піратів карибського моря». Проте, через сперечання режисера та продюсерів щодо бюджету, та інших факторів, виробництво картини так і не зсунулося з мертвої точки, а потім його у 2011-му році взагалі повністю скасували.

Тепер Ґор Вербінскі дав інтерв’ю виданню Collider, у якому детально розповів про свої плани на цю картину. Що ж ми могли побачити в цій екранізації, і чи на краще те скасування, чи можна пустити сльозу жалоби?

Бюджет у 200 млн доларів

Одна з причин скасування фільму була його основною можливістю. Режисер настоював на тому, що виділити на картину потрібно 200 млн доларів, і не менше. За його словами, продюсери спочатку погодилися на це, але потім щось пішло не так.

Під час першої зустрічі Ґор одразу поставив дві умови: фільм не матиме продовження і в нього вкладуть вищезазначену суму. У підсумку ж усе пішло не за планом.

Усе було дуже дивно. На першій зустрічі в Universal з продюсерами BioShock я сидів із ними в кімнаті і сказав: «Гей, хлопці, це буде фільм на 200 мільйонів доларів із рейтингом «R»». І всі раптом замовкли. Пам’ятаю, як мій агент запитав мене, навіщо я це зробив. А я йому відповів: «Тому що фільм буде саме таким».

Адже навіщо намагатися вбивати фільм, виробництво якого ще не почалося? Тоді навіть не почалася робота над сценарієм. Я просто хотів прояснити ситуацію. І тоді всі в студії ніби як закивали і сказали: «Ну, добре. Окей. Можливо».

Ґор Вербінскі

Looking back to 2007 and the original Bioshock | TheXboxHub

Потім продюсери таки заявили, що їм не підходить, що режисер просить великий бюджет на фільм для суто дорослої аудиторії. У приклад вони ставили «Вартових» Снайдера, що провалилися в прокаті.

Вербінскі сприйняв це як образу, оскільки чомусь ніхто одразу не став про це говорити. Він вважає, що вони могли б не витрачати ні свій час, ні його, і просто відмовитися від проєкту на першій зустрічі.

Ми збиралися розпочати зйомки фільму з бюджетом у 200 мільйонів доларів і дорослим рейтингом, а продюсери злякалися. Я думаю, незадовго перед цим вийшли «Хранителі» або якийсь інший подібний фільм. Так що вони вважали, що всі блокбастери повинні бути з рейтингом PG-13. Якщо вже вони стоять так дорого, то потрібно знімати їх для такої аудиторії.

Звичайно, у продюсерів були спеціальні аналітики, які приводили їм різні дані. Згідно з ними, студія повинна була відмовитися від фільму по BioShock. Гаразд, це справедливо. Але це було абсолютно марною тратою часу. Адже я казав їм абсолютно чесно, що це буде фільм із дорослим рейтингом.

Ґор Вербінскі

Марне створення сценарію

BioShock: Good and Bad Ending HD - YouTube

Режисер скасованої картини також поділився і своїм баченням цього фільму. За його словами, картина мала слідувати за основною структурою гри. Історія мала починатися з падіння літака. Завдяки цьому глядач міг поринути у світ BioShock.

Я думаю, що це одна з небагатьох сюжетних ігор із відмінною історією. Це щось, схоже на твори Едіпа. У BioShock відмінний темп оповіді. У ньому навіть є елемент ненадійного оповідача.

Знову ж, за створенням сценарію я звернувся до Джона Логана [сценарист «Гладіатора» і «Авіатора», — Ред.], і йому дійсно сподобався драматургічний аспект в історії гри. Ми витратили багато часу на створення сценарію. Звичайно ж, катастрофа літака було важливою частиною сюжету, епізодом, що відкриває цей світ. Ми зробили багато ескізів і начерків.

Ґор Вербінскі

Більш того — режисер разом зі сценаристом намагалися поєднати поганий та хороший фінали оригінального тайтлу в щось ціле для стрічки. Ґор вважає, що такий «невизначений» фінал міг би запам’ятатися глядачам. У першу чергу він хотів показати добре розказану історію, а тільки після цього в його пріоритетах стояла постановка екшн-сцен.