Ресурс IGN вирішив провести деякий цікавий експеримент. Він зібрав разом декількох головних розробників Half-Life 2, а саме програмістів ґеймплея Адріана Фінола, Робіна Волкера та Девіда Спейрера. Потім їм показали доволі професійний спідран їхньої гри.
За 50 хвилин проходження гри, на яку в них пішло декілька років, емоції в них булий найрізноманітніші. У багатьох випадках вони просто дивувалися тому, як вони могли залишити такі баги та можливості. Проте, про більшість із них вони знають уже давно.
Розробники також зізналися, що якось хотіли прямо перед фестивалем спідранерів просто взяти і прибрати всі можливості, що вони використовують. Проте, від ідеї вирішили відмовитися, адже таким чином вони просто розгнівають усіх заради того, аби посміятися над ними.
Також програмісти зізналися, що деякі такі баги довелося ввести в гру цілеспрямовано. Справа в тому, що деякі рівні під час розробки просто не хотіли завантажуватися. Через це в код гри довелося додати коди, що «змушували» його це робити. У підсумку з’являлися такі «діри» для спідранерів.
Варто зазначити, що частина коду Half-Life 2 використовується в Alyx. Через це змінювати щось в оригінальній структурі доволі небезпечно, адже все може просто зламатися.
Голлівудська акторка з України захворіла на коронавірус