Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Розробники розповіли про вирізаний контент The Witcher 3: Wild Hunt

Гра планувалася ще більшою, але від багатьох речей довелося відмовитися.

Відьмак

В інтерв’ю виданню Gamestar дизайнери CD Projekt RED розповіли про ідеї, від яких довелося відмовитися в The Witcher 3: Wild Hunt. Ось про що вони говорили:

  • Бойова система гри мала виглядати дещо інакше. Планувалося, що Відьмак мав сповільнювати час і це б дозволяло гравцю обирати частини тіла чи, навіть, органи для нанесення удару. Залежно від нього, ворог мав отримувати різні негативні ефекти. Через таку систему гра втратила б динамічність, тому від неї відмовилися;
  • Острови Скелліґе, мали би бути більшими. Розробники прибрали два великі та багато малих острівців;
  • У доповненні «Кров і вино» мало би бути приблизно вдвічі більше вмісту. Через це гра втратила квести, які псували атмосферу гри й були недоречні. В одному з них Ґеральт мав знайти коштовності, але людину, яка їх забрала, з’їли тролі. Відьмакові довелося покопатися в екскрементах цих почвар.
  • Розробники відмовилися від прокачування човнів та гонок на них. Перше скасували через перевантаження гри апгрейдами, друге — через незручність;
  • Еротичні сцени мали тривати довше. Фінальні варіанти вдвічі коротші від запланованого;
  • Територію Новіграду мали зробити більшою. Створення дійшло до етапу тестування, але через відсутність належного контенту для наповнення цієї області, розробники зменшили місто;
  • Сюжет мав краще пояснити передісторію та мотиви головного антагоніста, але через нестачу часу творцям довелося обирати між його розкриттям та Цірі;
  • Вирізали завдання, у якому потрібно було прокрастися в табір воїнів Дикого Полювання та прикинутися одним із їх поплічників.

Зараз студія працює на Cyberpunk 2077, за мотивами якої Microsoft стилізує свої консолі. Також має вийти книга за цим всесвітом, але її вихід перенесли.