😀

кіно, комікси, ігри та інше 24/7 у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Розробники такого не очікували: блогер зміг «перемогти» фінального боса Ghost of Tsushima на самому початку

На це він витратив 12 годин, але результатом його старань стало суцільне розчарування.

ghost-of-tsushima

Майже із самого початку Ghost of Tsushima гравець отримує «унікальну» можливість — побитися з головним босом Хотун-ханом. За сюжетом тут ґеймери мають програти протистояння, адже сили, м’яко кажучи, не на користь головного героя. Хотун-хан виносить Дзіна з декількох ударів. Після цього з’являється кат-сцена, до противник скидує персонажа з мосту.

Проте, не всі згодні з таким миритися. Автор YouTube-каналу Mighty Noob вирішив піти «проти системи», і за будь-яку ціну виграти цей поєдинок. Він витратив на спроби 12 годин, але результат виявся, м’яко кажучи, того не вартий.

Я по-справжньому розчарований. Я очікував чогось іншого. Хоча б кат-сцену або ще щось. Після 12 години гніву і відчаю… нічого не відбувається. Я вважаю, розробники з Sucker Punch тут упустили шанс — додати альтернативний фінал було б круто.

Мені здається, вони хотіли зробити щось, але відмовилися від цієї ідеї. Це дуже-дуже складний бос, але гра не вказує, що він непереможний. Ти можеш ухилятися й наносити йому шкоду, і цього достатньо для ґеймера. У будь-якому випадку, може, вони зроблять щось особливе для «Нової гри +». Гра все одно крута.

Автор YouTube-каналу Mighty Noob

Саме так, коли здоров’я боса падає до «нуля», то нічого не відбувається. Він продовжує битву, аж поки не переможе гравця. Можна різати його скільки завгодно — нічого не зміниться. Схоже, розробники недооцінили жагу ґеймерів до експериментів, навіть якщо на це доведеться витратити 12 годин.