Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Сценарист CD Projekt RED: про ігровий світ Cyberpunk 2077 та його незвичайних персонажів

Трохи подробиць про сюжетну складову гри. Ну як трохи... ціле інтерв'ю!

Cyberpunk2077

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077, у інтерв’ю польському виданню Innpoland розповів про свою кар’єру в CD Projekt RED і поділився специфікою роботи над Cyberpunk 2077.

Розробник прийшов до студії у 2006 році, не маючи досвіду роботи в ігровій індустрії — до цього він працював у компанії, що розробляла карткові ігри. Марцин пригадує, що співбесіду проводив Адам Кичинські (нині – президент компанії), а проходила вона на кухні, де вечеряли розробники.

У той час CD Projekt RED мала небагато працівників, і Марцину доводилося виконувати різну роботу — придумувати назви для зілля, змінювати налаштування в різних файлах, розставляти об’єкти на локаціях, писати діалоги і журнальні записи, а також придумувати нелінійність сюжету.

Мені найбільше подобалися завдання, пов’язані з написанням сценарію, тому врешті-решт я став сценаристом.

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077

Компанія росла і розвивалась, але навіть з появою підопічних Марцин Блаха не відмовився від роботи над сценаріями та діалогами. Він порівнює це з одночасним дерегуванням оркестром та грою на контрабасі. Тобто Блаха намагається не лише контролювати роботу команди, але і сам бере у ній активну участь.

Під час прийому на роботу нового співробітника, у першу чергу Марцин хоче довідатися які у нього знання про реальний світ, і тільки потім оцінює креативність його мислення. Адже створити вигаданий, але правдоподібний всесвіт можна тільки тоді, коли добре знаєш світ справжній.

Уміння мислити логічно дуже корисно як для створення сюжетних поворотів, так і для подання персонажів. Створення ігор – командна робота, тому навички міжособистісного спілкування теж входять у цей список.

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077

На думку Блаха одним із ключових героїв Cyberpunk 2077 є ігровий всесвіт. Так, все правильно. Всесвіт є героєм.

Зі свого боку можу сказати, що історія Cybepunk 2077 — це історія про людей, що протистоять світу. І світ тут — один з головних героїв, і для мене це значно більший масштаб у порівнянні з маленькими людськими драмами в The Witcher”.

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077

Працюючи над грою, Марцину найбільше подобається створювати незвичайних персонажів з внутрішніми конфліктами, оскільки це дає можливість писати емоційні діалоги.

Не вдаючись у подробиці, можу сказати що в грі буде бранець, який прагне виконати головну мету свого життя за один день, штучний інтелект, що керує таксопарком, і дівчина, яка стоїть за прилавком в езотеричному магазині, але підробляє медсестрою.

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077

Сценарист зазначав, що при роботі над діалогами вони з командою стараються уникати неологізмів, або ж пояснюють їх у грі. До прикладу, якщо герої говорять про «повне перетворення» то мається на увазі повна заміна біологічних частин тіла на електромеханічні, а фраза «оптика» означає підтримку електронного зору.

Щодо приблизних розмірів сценарію, Блаха не дав чіткої відповіді, адже для таких ігор, як Cyberpunk 2077 сценарій не можна розписати лінійно, як це зазвичай буває в кіноіндустрії.

Формула лінійного сценарію не підходить для опису історій в іграх, сюжет яких розгалужується, немов дерево. Під час роботи над Cyberpunk 2077 ми часто використовуємо графіки, а редактор діалогів заснований на блокових діаграмах.

Я поки не робив точний підрахунок, але пробував дізнатися, з якими точно величинами маю справу. Це з’ясувалося, коли ми написали два товстих томи книги для діалогів і два – з прямими коментарями до них.

Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077

Нагадаємо, Cyberpunk 2077 виходить 16 квітня 2020 року на ПК, PS4 и Xbox One.