Марцин Блаха, провідний сценарист Cyberpunk 2077, у інтерв’ю польському виданню Innpoland розповів про свою кар’єру в CD Projekt RED і поділився специфікою роботи над Cyberpunk 2077.
Розробник прийшов до студії у 2006 році, не маючи досвіду роботи в ігровій індустрії — до цього він працював у компанії, що розробляла карткові ігри. Марцин пригадує, що співбесіду проводив Адам Кичинські (нині – президент компанії), а проходила вона на кухні, де вечеряли розробники.
У той час CD Projekt RED мала небагато працівників, і Марцину доводилося виконувати різну роботу — придумувати назви для зілля, змінювати налаштування в різних файлах, розставляти об’єкти на локаціях, писати діалоги і журнальні записи, а також придумувати нелінійність сюжету.
Компанія росла і розвивалась, але навіть з появою підопічних Марцин Блаха не відмовився від роботи над сценаріями та діалогами. Він порівнює це з одночасним дерегуванням оркестром та грою на контрабасі. Тобто Блаха намагається не лише контролювати роботу команди, але і сам бере у ній активну участь.
Під час прийому на роботу нового співробітника, у першу чергу Марцин хоче довідатися які у нього знання про реальний світ, і тільки потім оцінює креативність його мислення. Адже створити вигаданий, але правдоподібний всесвіт можна тільки тоді, коли добре знаєш світ справжній.
На думку Блаха одним із ключових героїв Cyberpunk 2077 є ігровий всесвіт. Так, все правильно. Всесвіт є героєм.
Працюючи над грою, Марцину найбільше подобається створювати незвичайних персонажів з внутрішніми конфліктами, оскільки це дає можливість писати емоційні діалоги.
Сценарист зазначав, що при роботі над діалогами вони з командою стараються уникати неологізмів, або ж пояснюють їх у грі. До прикладу, якщо герої говорять про «повне перетворення» то мається на увазі повна заміна біологічних частин тіла на електромеханічні, а фраза «оптика» означає підтримку електронного зору.
Щодо приблизних розмірів сценарію, Блаха не дав чіткої відповіді, адже для таких ігор, як Cyberpunk 2077 сценарій не можна розписати лінійно, як це зазвичай буває в кіноіндустрії.
Нагадаємо, Cyberpunk 2077 виходить 16 квітня 2020 року на ПК, PS4 и Xbox One.