Не так давно головний архітектор PS5 Марк Церні провів технічну презентацію нової консолі. З неї ми дізналися про більшість характеристик приставки. Тепер він же дав інтерв’ю для Digital Foundry, де розповів про все більш детально, та розповів про деякі незгадані можливості.
Важливість змінних частот у PS5
- Змінні частоти GPU та CPU потрібні для того, аби консоль працювала в потрібному режимі незалежно від температури навколо та якості чипу. Теперішнє покоління має труднощі з тепловідведенням, чого не буде в наступному;
- Процесор та відеокарта матимуть один «бюджет енергоспоживання». Якщо ж процесор не використовуватиме його повністю, то частина енергії відправлятиметься на відео.
Пропрієтарний SSD
- Розробники ігор «звертатимуться» до файлів за їй ID, а не за іменем. Це трохи пришвидшить роботу;
- SSD дозволить не перевантажувати «оперативку» даними, що надходили туди раніше при HDD;
- Використання SSD дозволить розробникам краще деталізувати ра урізноманітнювати свої світи;
- Скоріш за все, скоро об’єм ігор значно збільшиться, адже SSD дозволить не дублювати дані для пришвидшення їх обробки;
- Неопрацьована пропускна здатність складе 5,5 Гб/с. Апаратне пришвидшення прискорить декодування приблизно до 8–9 Гб/с.
3D-звук та система Tempest Engine
- Звуковий рушій Tempest Engine зможе опрацьовувати декілька сотень джерел звуку одночасно. Для порівняння, Dolby Atmos міг сприймати тільки 32, а PS VR — 50;
- PS5 враховуватиме різницю в рівні звуку між вухами та затримку звку між ними. Тобто, ви ще краще зможете розуміти, наскільки далеко від вас об’єкт, та з якого саме боку.
Марк Церні також додав, що скоро Sony продемонструє візуальний розбір технічної сторони приставки. Проте, до цього вона вже має показати офіційний дизайн консолі, чого вже стільки часу чекають усі прихильники PlayStation.