Ця інформація з’явилася на r/GamingLeaksAndRumours від користувача LeakyThrowaway123. Далі мова йтиме від його особи.
«Ця інформація взята з моєї останньої фриланс-роботи. Я працював дизайнером у місцевому дизайн-агентстві. Двоє моїх колег звільнилися за власним бажанням рік та три місяці тому відповідно. Через те, що звільнення відбулося не у дружній атмосфері, вони погодилися поділитися своєю інформацією зі мною.
Розробка Battlefield 2021 почалася два роки тому. DICE зробила концепти BF2021 та BFV майже одночасно. Первісною ідеєю був вихід BF 2021 вже у 2018 році, а гра про Другу світову — у 2021. Втім, DICE визначило, що на реалізацію другого проєкту піде менше часу, оскільки в них є свіжий досвід із Першою світовою у BF1. А Battlefield 2021 потребувала більшої кількості часу, ніж була затрачена на Battlefield V. EA сказала DICE поквапитися та випустити гру у 2018, щоби задовольнити власників акцій. Це пояснює поганий реліз Battlefield V, яка створювалася дуже поспішно, аби встигнути до дедлайну.
Коли розробка BFV завершувалася, почалося створення Battlefield 2021. Багато зливів розповідали, що цією грою стане Battlefield: Bad Company 3, але чутки, зазвичай, виявлялися ПРАВДОЮ. На початку розробки DICE дуже хотіла створити тріквел серії Bad Company, але зіткнулася з тим, що концепт взагалі не нагадував попередні частини, а сценаристи, актори та дизайнери оригіналу не могли працювати зі студією. DICE вирішила заморозити створення гри та переробити напрацювання в нову гру. Останнє рішення було прийняте у березні-квітні 2019 року. Саме тому перенесли реліз на 2021 рік.
А зараз трохи більше деталей про саму гру. Battlefield 2021 повернеться до сучасності, пропонуючи гравцям футуристично-реалістичні бої приблизно 2030-их років із роботами, дронами та штучним інтелектом. Сюжет гри не схожий на BFV та BF1 (розбитий на декілька історій) і нагадуватиме Battlefield 4 та Battlefield 3.
У грі з’явиться нова версія Levolution. Аби її активувати, учасники матимуть об’єднатися: тут один гравець не зможе зруйнувати величезну дамбу самотужки, як у Battlefield 4. Руйнування стане ще реалістичнішим завдяки консолям наступного покоління: кулі залишатимуть 3D-сліди на стінах, будівлі руйнуватимуться, як і в Battlefield 5, повністю. Тепер усе залежатиме від матеріалів об’єкту: для знищення дерев’яної стіни знадобиться менше зусиль, аніж металевої чи бетонної. На одній із запланованих мап, яка буде схожа на Шанхай із BF4, за допомогою літаків можна буде зруйнувати всі багатоповерхівки. Режими Rush, Conquest, Breakthrough та Air Assault повернуться, як і транспорт на кшталт літаків, гелікоптерів, танків, бтрів та багі.
Цікава деталь: тепер, коли ваш літак буде підбито, ви зможете катапультуватися та уникнути смерті.
Дрони та роботи доповнюватимуть транспорт. Повернуться безпілотники, що дозволяють позначати ворогів, дрони, які доставляють бомби та ракети або руйнують будівлі, знищують вибухівку та ворогів.
Довгоочікуваний режим командира повертається теж.
Із того, що я знаю, DICE хоче повернути Battlefield до свого коріння. Багато деталей запозичується у BF2 та BF3. Студія сподівається на реліз узимку 2021 року для PS5, Project Scarlett та PC».