Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Що нам розповідатимуть у рекламній кампанії PlayStation 5

Чекайте подібні фрази на рекламних баннерах.

PlayStation 5

Якось вже надто багато новин про PlayStation 5. Нещодавно тільки писали про патент на новий котролер dualshock та про майже підтверджену дату виходу консолі. Тепер інсайдери повідомляють: основними меседжами рекламної кампанії PS5 будуть максимально короткий час на завантаження та запуск ігор.

За словами Джейсона Шрейера, головного редактора видання Kotaku, Sony намагається втілити у PlayStation 5:

  • Можливість моментально запускати придбані гри.
  • Позбутися екранів завантаження.
  • Завантажувати тільки ті компоненти, які необхідні користувачеві (наприклад, лише мультиплеєр або лише одиночну кампанію).

Усе завдяки SSD накопичувачу, про який Sony розповідали трохи раніше. Саме тому в рекламній кампанії будуть дуже часто згадувати миттєвий запуск та найкоротший час завантажень як ігор на саму консоль, так і час завантажень вже у самій грі.

Таким чином Sony протистоїть нещодавно запущеному Stadia — сервісу від Google, що пропонує моментальний запуск ігор і прибирає необхідність завантажувати патчі і чекати їх установки.