Якось вже надто багато новин про PlayStation 5. Нещодавно тільки писали про патент на новий котролер dualshock та про майже підтверджену дату виходу консолі. Тепер інсайдери повідомляють: основними меседжами рекламної кампанії PS5 будуть максимально короткий час на завантаження та запуск ігор.
За словами Джейсона Шрейера, головного редактора видання Kotaku, Sony намагається втілити у PlayStation 5:
- Можливість моментально запускати придбані гри.
- Позбутися екранів завантаження.
- Завантажувати тільки ті компоненти, які необхідні користувачеві (наприклад, лише мультиплеєр або лише одиночну кампанію).
Усе завдяки SSD накопичувачу, про який Sony розповідали трохи раніше. Саме тому в рекламній кампанії будуть дуже часто згадувати миттєвий запуск та найкоротший час завантажень як ігор на саму консоль, так і час завантажень вже у самій грі.
Таким чином Sony протистоїть нещодавно запущеному Stadia — сервісу від Google, що пропонує моментальний запуск ігор і прибирає необхідність завантажувати патчі і чекати їх установки.
PlayStation 3 могла вийти раніше на рік