Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Скільки пандемія COVID-19 коштує Голлівуду?

Сума втрат склала вже понад 7 млрд доларів і росте щодня.

Як повідомляє The Hollywood Reporter, через спалах коронавірусу COVID-19 студії кіностудії призупинили виробництво десятків проєктів. Така «заморозка» призвела до значних втрат, що коштують тисячі зелених папірців щодня.

Голлівуд уже втратив 7 млрд доларів, якщо ситуація не виправиться до травня, то ця сума складе майже 17 мільярдів. Це безпрецедентна ситуація для американської індустрії кіно.

Disney не збирався переносити «Мулан», але в компанії не залишилося вибору. Усе тому, що через заборону на перельоти команда фільму просто не змогла відправитися в європейський тур для просування фільму. Ба більше картину знімали переважно для китайських глядачів, але наразі кінотеатри там закриті.

Зняття з розкладу готових до релізу фільмів коштує дорого для Голлівуду, через мільярди втрачених грошей на рекламу. Перенесення «Не час помирати» обійшлося студії в 30–50 млн доларів, а «Тихе місце 2» втратило приблизно 10–30 млн. «Форсаж» опинився в трохи кращій ситуації, оскільки до його релізу ще далеко.

Втрати від закриття кінотеатрів у Китаї та багатьох країнах Європи оцінюють приблизно в 300 млн доларів для кожного великого релізу. Тобто стільки б втратили «Мулан» та «Не час помирати», якби вони вийшли вчасно. Тому не дивно, що студії згодні втратити більш дешеві рекламні бюджети.

Через довготривалу «заморозку» великих проєктів, Голлівудські компанії втрачають дуже великі гроші. Так один день простою знімальної групи «Русалоньки» та «Шанґ-Чі та легенда десяти кілець» коштує Disney 300–350 тис доларів. Компанії продовжують платити співробітника, аби ті не пішли до інших проєктів. Робота мрії, чи не так? Також Disney форсував цифрові релізи своїх фільмів, щоби хоча б заробити на «домашніх» глядачах.

Також у своїй статті The Hollywood Reporter повідомив, що коли будь-який проєкт був близький до завершення, то студії зазвичай воліли пришвидшити виробництво, а не заморожувати його. До речі зйомки другого сезону «Відьмака» продовжуються, не дивлячись на всесвітню пандемію.

Студії не хочуть віддавати свої блокбастери до онлайн-кінотеатрів, адже ті приносять надто мало прибутку. Вони не готові відмовитись від потенційних мільярдів, наприклад, з того ж «Мулану». Проте більш дрібні релізи можуть з’явитися в мережі.

Тож від себе рекомендуємо дивитися найближчим часом серіали та фільми удома. Бережіть себе та своє здоров’я!