Sony без попереднього анонсу несподівано вирішила продемонструвати оновлений інтерфейс для PlayStation 5. Разом із цим розповіли про чималу кількість його особливостей та функцій, а також переваг у порівнянні з попередніми версіями.
- Весь інтерфейс консолі рендериться в 4K HDR і «створений для 4K-телевізорів». На PS4 і PS4 Pro консоль постійно переключалася в режим SDR, що викликало мерехтіння екрану.
- Новий UI розрахований на максимально швидкий доступ до ігор і даними з них. Швидкості додає і SSD, і новий процесор, але Sony хоче оптимізувати процес і за рахунок кешування даних із мережі.
- Sony стверджує, що оверлеї на PS5, незважаючи на свою складність, витрачають не більше ресурсів консолі, ніж інтерфейс PS4. Компанія намагається надати максимум продуктивності самим іграм.
- Інтерфейс протягом декількох років розробляла міжнародна команда з Лондону, США й Токіо.
Головне меню консолі та екран конкретної гри
- Один із головних елементів інтерфейсу — Control Center. Це оверлей, який дає доступ майже до всіх функцій системи без виходу з гри.
- Багато додатків, включаючи PlayStation Store, тепер інтегровані в систему. Доступ до них став миттєвим.
- У ігор у системі з’явилися картки під назвою Activities. Їх вміст налаштовують самі розробники, але суть у тому, щоби швидко закинути користувача в якусь конкретну активність. Якщо гра була згорнута, то перехід у ґеймплей прямо із системи буде миттєвим.
- Sony показала можливості Activities на прикладі Sackboy: A Big Adventure. Прямо під час гри ви можете подивитися офіційні відео з порадами (доступні тільки з PS Plus) або навіть дізнатися, скільки залишилося до фіналу конкретної активності (час вираховується персоналізовано). Картку з порадою можна закріпити на одній зі сторін екрану або ж заховати, щоби знову подивитися після натискання однієї кнопки. Щоби ця технологія працювала як треба, розробники надають Sony багато мета-даних про гру.
- У Control Center можна читати новини від розробників про ігри, що цікавлять вас.
- У головному меню консолі буде пункт під назвою Explore, у якому будуть збиратися новини від розробників, стримерів та інших виробників контенту.
- Під час стріму користувач може приховати якусь частину ґеймплею від глядачів через «Командний центр» — щоб, наприклад, не показувати спойлерні моменти.
- Нова система голосового чату дозволяє одночасно стрімити свій ґеймплей один одному. Ви можете запустити одну гру й водночас спостерігати за тим, як ваш знайомий проходить іншу — у тому числі в режимі «картинка в картинці». У паті також можна опублікувати скріншот або відео з гри.
Control Center і з картками Activities під час гри
Консоль може порахувати, скільки вам залишилося до завершення конкретного епізоду
- Холодний запуск Destruction: All Stars займає 8 секунд. Sony підтвердила, що в ролику показаний саме він, а не згорнута гра.
- Запис відео та скріншотів на консолі проводиться в 4K. Консоль вміє визначати спойлерні скріншоти і відео з ігор, якщо розробники надали необхідну інформацію — разом із таким кадром користувачі бачать попередження.
- Скріншоти не обов’язково відразу обробляти або відправляти, UI тепер їх збирає в стопку, до якої можна повернутися пізніше через Control Center.
- Текстові повідомлення та твіти можна диктувати голосом без додаткового мікрофона — використовується сам геймпад PS5.
- Ігри з дисків для PS5 і PS4 можна запускати, не підключаючи консоль до інтернету. Мережа, як і раніше, не потрібна для активації фізичного носія.
- У Digital Foundry вважають, що новий інтерфейс у руках розробників може стати революцією. Багато елементів гри можна буде винести прямо в систему у формі карток, тим самим стерши кордони між ґеймплеєм і самою ОС консолі.
Меню логіна
PlayStation Store тепер вбудований у систему
Вкладка Explore з новинами від розробників і стримерів