Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Спойлер: шоураннер «Відьмака» розповіла, чому скоротили фінальну сцену

Також вона виклала в мережу сторінку з її оригінальним сценарієм.

Відьмак

У фінальній восьмій серії першого сезону «Відьмака» є сцена, у якій Ґеральт зустрічає Цірі. Ґеральт заходить у ліс і бачить там Цірі, яка тікає від нільфгаардців і також шукає його. Він говорить їй, що люди, пов’язані призначенням, завжди знайдуть один одного. Цірі, у свою чергу, питає в Ґеральта, хто така Йеннефер. Далі — фінальні титри.

Відьмак

Шоуранер і сценаристка серіалу Лорен Гіссріч розповіла, що сцена мала бути довшою, але на етапі монтажу її скоротили.

Ґеральт заходить у ліс — його зустрічає дим від битви, підбирається все ближче і ближче. Він дивиться на дерева. Ніяких рухів. Нічого.

Він зітхає, опускаючи плечі. Інстинкти підвели його. Він починає розвертатися, як раптом — швидкоплинний проблиск попелястого волосся, й ось Цірі вже обіймає його за талію.

Цірі: Ти тут. Ти насправді тут.

Ґеральт шоковано дивиться на неї зверху.

Ґеральт: Ти жива?

Цірі: Я шукала тебе, прямуючи в Содден. Я не думала, що ти коли-небудь знайдеш мене.

Він згадує слова своєї матері: це те, що він повинен був знайти. Він повторює її слова.

Ґеральт: Люди, пов’язані призначенням, завжди знайдуть один одного.

Цірі відступає й дивиться в очі відьмаку.

Цірі: Моя бабуся була права? Я дійсно твоє призначення?

У цей момент Ґеральт розуміє: він ніколи не кине цю дитину.

Ґеральт: Ти щось більше, Цірі. Набагато більше.

Цірі киває, а після, дивлячись у його очі, впевнено питає.

Цірі: Хто така Йеннефер?

Перехід до чорного екрану.

Кінець першого сезону.

У сценарії, що його Гіссріч опублікувала у своєму Twitter Цірі говорить Ґеральту, що шукала його прямуючи в Содден, і вже й не думала, що коли-небудь знайде. Тоді дівчинка перепитує Ґеральта, чи справді вона його призначення. Ґеральт відповідає, що вона —«набагато більше».

За слова Гіссріч, таке рішення автори прийняли через те, що раніше вже вирізали сцену зустрічі відьмака й Цірі в лісі Бракелон, як це було в книжках Сапковського. Тоді Ґеральт разом із дріадами врятував дівчинку від сколопендроморфа.

Один із фанів написав Гіссріч, що відсутність сцени в Бракелоні робить фінал першого сезону не таким значимими й емоційним. Гіссріч відповіла, що розуміє його точку зору, але якби вони послідовно адаптували оповідання Сапковського, то Цірі з’явилася б тільки в другому-третьому сезоні.

У цьому є сенс, якщо ви фанат книг. Так це й робиться, і це чудово. Однак у випадку з телевізійною адаптацією, якщо глядачі в першому сезоні залучені лише в історію Ґеральта й тільки потім знайомляться з Йеннефер і через кілька сезонів із Цірі, це може збити з пантелику. Забудьте полювання на монстрів і викиньте останні два-три роки того, що ви дивилися через ось цю дівчинку, яку ви щойно побачили. Вона — ключ до цього всесвіту й буде центром усього сюжету в майбутньому.

Лорен Гіссріч, шоураннер

Також Гіссріч визнає, що через це в серіалі є менше виразних моментів, ніж могло би бути, але її тішить думка, що завдяки шоу в глядачів виникне бажання заглянути в книжки. Сценаристка впевнена, що її команда зробила все можливе, щоби підготувати основу для майбутніх історій.

Нам довелося прийняти кілька складних рішень, і вони не завжди правильні. Однак для мене важливо, щоби фанати знали — ці рішення не даються нам легко. Ніколи.

Лорен Гіссріч, шоураннер