Трохи пояснимо, про що зараз йде мова. Ми спробували на собі повноцінну віртуальну реальність. Не ту, де просто надягаєш окуляри, береш контролери й щось там махаєш чи стріляєш. Тут фішка в іншому — декілька датчиків фіксують абсолютні всі ваші рухи в грі. Тобто ви бачите самі себе: можете гладити себе чи друзів, давати копняків, рухати кінцівками та навіть пальцями на руках.
Усі ці дані гра зчитує й передає вашим партнерам по команді! Тобто ви компанією до 4 осіб повністю занурюєтеся у віртуальний світ та вільно там пересуваєтеся. Ніяких дротів для окулярів, ніяких прив’язок до конкретної точки чи кнопок «телепорт» та «іти». Ходити потрібно самостійно, як і вирішувати логічні задачки. Усе це робиться завдяки «скелету вашого тіла». Про цю технологію ми писали трохи раніше.
Отже ми опинилися у величезній (13х7 метрів) пустій кімнаті. На стінах лише 6 датчиків і більше нічого. Після вступного інструктажу починаємо чіпляти інші датчики вже на себе. Хлопці з VR Inn надають нам лише 4: по 2 на руки та ноги. І ні, це не ті датчики, які використовують для повноцінного захоплення рухів людини.
Перше правило бійцівського клубу Full-Body VR — ніколи не ходити спиною вперед. Коли ми вперше надягнули увесь необхідний комплект для гри, то відчули себе трохи туристами. Справа в тому, що в рюкзаку знаходиться повноцінний комп’ютер з Intel Core I7 8-го покоління та відеокартою RTX 2080. Такий рюкзак коштує понад 3000$.
КОЛИ МИ НАДЯГНУЛИ ОКУЛЯРИ…
Спочатку стояли трохи в шоці. Зазвичай у віртуальній реальності ви бачите лише ваші зап’ястя рук, або ж самі контролери, які відіграють роль зброї чи якихось предметів. Проте ми побачили самих себе! Тобто наші тіла повністю перенесли у віртуальну реальність. Як це можливо з технічної точки зору — читайте в нашому матеріалі про складність розробки ігор для повноцінного VR.
Поки ще рівень не розпочався, найцікавішим заняттям було спостерігати за аватаром товариша, який присідав та крутив руками як у реальності. Просто тому, що так МОЖНА РОБИТИ. Звичайно, що всі присідання та ухиляння працюють і під час бою. Можна навіть як Нео в матриці…. Хоча ні, не можна, не забуваємо про перше правило Full Body VR.
Як ми гамселили жуків
Гра розрахована на приблизно 45 хвилин. За цей час ви побуваєте на чотирьох локаціях, де хтось із членів команди вирішуватиме логічну задачку, поки інші його прикривають. Примітка: friendly-fire увімкнений, тож будь-кого зі своїх ми можете (не)випадково вбити.
Основний кайф у вільному переміщенні локацією. І ви ж не одні: усією командою бігаєте ходите, стріляєте, можете навіть полапати одне одного. Усе це в поєднанні з відстрілюванням якихось комах-переростків, які з’являються з усіх сторін. Отут то і стає зрозуміло, чи здатні ваші друзі прикрити вашу спину.
Ми нареготалися від душі. Коли кажуть: «О, тут є ракетниця», — не треба це одразу перевіряти. Ми зробили все за вас. Повмирали звичайно, але дійсно, ракетниця тут є. Так само як і рухомі платформи, усілякі ліфти, ухиляння від пострілів, логічні задачки — це все Full-Body VR.
Також варто відмітити, що люди, у яких слабенький вестибюлярний апарат легше сприймають таку віртуальну реальність. Бо у звичайному VR ви переміщуєтесь кнопками чи телепортом. Ваш персонаж рухається, коли ви насправді стоїте на місці, тим самим заплутуючи мозок. У Full-Body VR такого ефекту немає, бо ви дійсно рухаєтеся та озираєтеся і ваш мозок не вважає себе обдуреним.
Так що в результаті?
Це дійсно нові враження. Якось приїлося вже, коли просто стріляєш із лука, здираєшся на скелю чи рубаєш зомбаків. Воно то теж у віртуальній реальності. Людині, яка взагалі ніколи не пробувала раніше VR, може того буде достатньо. Лише на перші рази…
Уже коли ви спробували хоча б декілька подібних «простих» ігор, хочеться чогось нового. Та і взагалі, навіщо витрачати час на звичайну віртуальну реальність, коли хлопці з VR Inn пропонують вам таку свободу дій. Це справжне повноцінне занурення в ігровий світ, у якому ви вже за 5 хвилин орієнтуєтеся як у себе вдома.
Саме свобода надає нові враження та емоції. У компанії з друзями це взагалі угар та треш (в позитивному сенсі). Тож клікайте на посилання у цьому реченні та записуйтеся на гру!
Наостанок — підтвердження від редактора Geek Informator Микити Городивського, що ми особисто тестували усі функції 🙂