Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Star Wars Jedi: Fallen Order могла б виглядати інакше

У Lucasfilm був інший погляд на розробку гри.

Jedi: Fallen Order

Під час шоу IGN Unfiltered розробник з Respawn Entertaintment Стіґ Асмуссен розповів про перемовини з Lucasfilm. Він впевнений, що під час першої зустрічі з кінокомпанією, його команда знала чого прагне.

«Ми хочемо зробити гру з Джедаями, світловими мечами та вміннями Сили.» і я міг відчути, як кімната завмерла в цей момент. Це момент усвідомлення; Джедаї справді важливі…

Поділився враженнями про перемовини Стіґ.

Було небагато людей, які стурбовано переглядалися, і хтось, не пам’ятаю хто, зі сторони Lucasfilm сказав: «Як щодо розробки гри з бластерами? Щось, накшталт, шутера?» Вони не навели жодного приклада, і я сказав: «Ви знаєте, частина моїх напрацювань — це ближній бій і команда, яку ми створили, на це спрямована… Я думаю, ви не були справді задоволені результатами того, що ми зробили, бо я почуваюся дуже некомфортно» і я додав «але, ви знаєте… світлові мечі».

Стіґ Асмуссен.

Star War Jedi Fallen Order
Star War Jedi: Fallen Order

Вони поговорили про це трохи більше, і коли ми повернулися, вони повідомили: «Ось угода; ми можемо зробити щось зі світловими мечами та вміннями Сили, але ми не можемо… ми не можемо говорити про Джедаїв. Ми прагнемо називати їх як “користувачі Сили”.»

Так почалася розробка гри, яка отримала схвальні відгуки від критиків та гравців. Як можна побачити, вона мала успіх і не дивно, що розробникам дозволили зробити сиквел.