Журналісти фінансового видання GameIndustry.biz разом з аналітичними компаніями Newzoo, UKIE, Sensor Tower, IHS Markit, ICO Partners та Fancensus оприлюднили повну інфографіку за підсумками досягнень ігрової індустрії у 2019-му році. Отже, не будемо впадати в довгі пояснення, а тільки стисло про головне.
Заробіток ігрової індустрії:
- Загальний обсяг ігрової індустрії у 2019-му році склав 148,8 мільярдів доларів (на 7,2 % більше, ніж у 2018-му).
- 46 % з цього показника займають ігри для смартфонів і планшетів — їх обсяг зріс на 9,7 % і склав 68,2 мільярдів доларів.
- ПК-гри зайняли 24 % ринку з 35,3 мільярдами доларів, а консольні — 30 % ринку і 45,3 мільярдів.
- Роздрібні та цифрові продажі ігор для ПК і консолей виросли на 6,4 % і принесли 77,1 мільярдів доларів. Цифрові продажу теж зросли на 10,1 % і принесли 61 мільярд доларів.
- Глобальні продажі цифрових ігор на ПК принесли 31 мільярд доларів, на консолях — 30 мільярдів.
- Загальна виручки з продажів тільки фізичних копій ігор на ПК і консолях знизилася на 5,5 % і склала 16,1 мільярдів доларів.
Популярність платформ:
- Найпопулярнішою консоллю Великобританії стала PlayStation 4 — вона лідирує як за обсягом роздрібних продажів (44,1 %), так і за виручкою (44,3 %).
- Xbox One посіла друге місце (26,8 %) з роздрібних продажів, але виявилася на третьому місці за виручкою (25, 6 %).
- У Nintendo Switch все навпаки — третє місце з ритейлу (26 %) і друге місце за виручкою (28,2 %).
- ПК в обох випадках за виявилася на п’ятих місцях, поступившись Nintendo 3DS.
Рейтинг ігор за «очікуванням» знижок:
- Серед усіх ігор 2019-го року Resident Evil 2 Remake найдовше чекала на знижки — купити задешево її могли ґеймери лише через 69 днів після релізу. За нею йдуть Gears 5 (65 днів), Sekiro: Shadows Die Twice (63 дні) і Blood & Truth (56 днів).
- Найменшу витримку показали тайтли EA та Ubisoft. Star Wars Jedi: Fallen Order отримала знижку в день релізу, NFS Heat — через 13 днів, а The Division 2 і Ghost Recon Breakpoint — через 19 і 25 днів відповідно.
Мобільні продажі:
- Видавцем із найбільшим числом мобільних завантажень виявилася французька компанія Voodoo — 1,07 мільярд.
- Лідером за прибутком стала Tencent — 5,55 мільярдів доларів.
- У ТОП-5 країн за кількістю завантажень лідером стала Індія — 5, 51 мільярдів.
- Найбільшу виручку отримала Америка — 15 мільярдів доларів. Друге місце посіла Японія (13,48 мільярдів), а третє — Китай (10,94 мільярдів). Правда, у нього враховувався тільки App Store.
- У трійку найпопулярніших ігор за кількістю завантажень потрапили PUBG Mobile (268 мільйонів), Garena Free Fire (257 мільйонів) і Subway Surfers (214 мільйонів).
- Найприбутковішими іграми стали Honor of Kings (1,36 мільярд доларів), PUBG Mobile (1,34 мільярд доларів) і Fate/Grand Order (1,1 мільярд доларів).
Найбільш обговорювані ігри року:
- П’ятьма найбільш обговорюваними іграми в пресі були Fortnite (97,7 тисяч статей), Death Stranding (46,7 тисяч), Apex Legends (42,4 тисячі), Call of Duty: Modern Warfare (41,8 тисяча) і Borderlands 3 (41,8 тисяча).
- Cyberpunk 2077 посіла шосте місце з 39 тисячами статей при тому, що вона вийде тільки у квітні 2020 року.
- Найменшу увагу він журналістів отримали Minecraft (28,2 тисяч статей) і Gears 5 (28,6 тисяч).
Популярність на Twitter, YouTube та E3:
- У Twitter найчастіше обговорювали Fortnite, Apex Legends і Death Stranding. Найрідше — Overwatch і The Division 2.
- За кількістю переглядів на YouTube лідирують Minecraft (100,2 мільярдів), Fortnite (60,9 мільярдів) і GTA V (36,9 мільярдів).
- Найпопулярнішими іграми за переглядами на Е3 2019 стали Cyberpunk 2077, Marvel’s Avengers і FIFA 20.
Статистика оцінок на Metacritic:
- Жодна гра у 2019 році не піднялася вище оцінки в 93 бали на Metacritic. Її отримали Resident Evil 2 Remake на Xbox One, Divinity 2: Original Sin на Nintendo Switch та Red Dead Redemption 2 на ПК.
- Найнижчий бал у році отримала Eternity: The Last Unicorn (36 з 100).
Нові франшизи проти нових релізів уже відомих серій:
- У 2019-му році Sony випустила 10 ігор і створила 7 нових франшиз.
- Nintendo зробила 16 ігор і придумала дві нові франшизи.
- Microsoft і Ubisoft не придумали жодної нової серії за 2019 рік.
- Менше за всіх ігор випустила Activision — усього чотири.
Цікаві факти ігрової індустрії в цифрах:
- За перші 39 тижнів 2019 року на Nintendo Switch вийшло 1 052 гри. Після цього в сумі їх стало 2 520.
- 25 мільйонів ґеймерів грали в Apex Legends через тиждень після її релізу.
- 25 раз змінювалася ціна на стандартне видання Red Dead Redemption 2 за перші 39 тижнів 2019-го року. 12 випадків із них — знижки.
- GamesIndustry вибрала 20 компаній, у яких кращі умови для роботи.
- 100 мільйонів завантажень у Call of Duty: Mobile через тиждень після світового релізу.
- 730 тисяч людей сумарно відвідали виставки Е3, GDC і Tokyo Game Show у 2019-му році.
- 450 жінок претендують на місця в рейтингу топ-100 найвпливовіших людей 2019-го року за версією GamesIndustry.