Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Танки-монстри, моторошна атмосфера та непередбачувані й цікаві випробування в Гелловінському івенті для World of Tanks

Що казати про жахи, якщо розробляти цей івент допомагали власноруч автори Silent Hill!

Мирний-13

Відучора всі фанати World of Tanks отримали доступ до ного масштабного івенту — «Мирний-13». Триватиме це дійство до 9 листопада, і присвячене воно Гелловіну. Фактично, це найбільший івент за 10 років історії гри! Відповідно, і цікавинки з нього теж не пальцем роблені.

Цікавим фактом створення цього івенту є те, що до процесу вдалося долучити японського майстра та дизайнера монстрів для відомої Silent Hill — Масахіро Іто. Водночас до розробки музичного наповнення приєднався композитор-мультиінструменталіст Акіра Ямаока. Звичайно ж, активну участь у розробці брала київська студія Wargaming.

На всіх учасників битви чекають запеклі бої PVE-формату. У «Мирному-13» варто забути про соло-гру — наодинці з усіма небезпеками міста вижити просто неможливо. Невідомі таємничі сили атакуватимуть на своїх танках з усіх боків, тож краще за все діяти злагодженою командою.

Надихнувшись образами, створеними Масахіро Іто та Ямаока Акіра, наша команда як слід розгулялася в «Мирному-13» і розробила не тільки особливу карту, але й унікальну кооперативну механіку. Це буде по-справжньому яскрава PvE-подія, не схожа ні на одну з тих, що були до цього в «Танках». Але будьте обережні: одиночне протистояння грізним силам може мати фатальні наслідки. Командна робота — ось ключ до успіху в цій гелловін-події та єдиний спосіб перемогти жахливих ворогів.

Максим Чувалов, глобальний паблішинг-директор World of Tanks

Принцип івенту загалом доволі простий: гравці об’єднуються в загони з п’яти танків, та відправляються в подорож крізь чотири світи, що постійно змінюються, розкриваючи перед вами історію «Мирного-13». Фактично, кожен зі світів — це новий рівень на одній карті. Вони відрізнятимуться один від одного і ставатимуть дедалі складнішими, а вороги все більш агресивними та численними.

Під час розробки «Мирного-13» використовувалася розподілена розробка — одразу декілька студій Wargaming працювали над цим режимом одночасно. Київська студія займалася рядом ґеймплейних механік.

Досвід роботи над Гелловіном для World of Tanks в цьому році був для мене неймовірно цікавим. Усе це стало можливим завдяки захопленим художникам з Wargaming і нашому спільному баченню цієї унікальної події. Мої попередні роботи відомі своєю тривожною атмосферою та історіями, від яких кров крижаніє. Сподіваюся, гравці World of Tanks отримають задоволення від події, у якій усе це є сповна.

Масахіро Іто

Детально про «Мирний-13»

Рівень складності

Танкісти можуть обирати серед трьох рівнів складності — мінімальний, підвищений та «великий ризик». Звичайно, відкрити рівень вище можете тільки після того, як двічі переможете на попередньому.

Проте, сенс намагатися грати на рівні поскладніше є — більше складність = більша нагорода. Але навіть перший рівень складності — це вам не прогулянка по місту, а дійсно складне випробування, тож не варто розслаблятися!

Перехід між фазами

В івенті є декілька фаз, які потрібно пережити. На початковій складності їх усього три, а от далі вже по чотири. На кожній фазі вам потрібно збирати з переможених ворогів субстанію «Міріум», та нести до спеціального «Волоту», який його переробляє. З кожною фазою потрібно буде все більше Міріума.

Варто знати, що «Волот» забере рівно стільки Міріума, скільки потрібно для переходу на наступну фазу. Зайва субстанція автоматично перенесеться на наступну фазу. Це дає стимул назбирати на кожній фазі якомога більше ресурсу. Але не загравайтеся, інакше ворогів ставатиме дедалі більше, і вас просто оточать з усіх боків.

Аномалії

Під час кожної фази ви можете зустріти аномалії — це особлива сутність, яка з’являється після знищення чи пошкодження декількох ворогів. Вона може підвищити деякі характеристики вашого танку, даючи бонус до кінця бою або знищення вашої бойової машини. Аномалії зберігатимуться навіть при переході на наступну фазу.

Є всього 9 типів аномалій, що дають бонус до різних характеристик:

Таємниці «Мирного-13»

Під час запеклих боїв ви можете натрапити на фрагменти історії міста. Збирайте їх у колекцію, та дізнайтеся, що саме відбулося в «Мирному 13».

Мапа

На наведеному скріншоті вказано всі позначки, що вам будуть показані. Вороги, ресурси та сам «Волок» із кожною фазою змінюють своє розташування.

  • На вашій мапі ви можете бачити місця скупчення ворогів, що відмічені білими закрученими символами;
  • Зелене коло — радіус обзору вашого танку;
  • Жовте коло — максимальна відстань, на якій ви можете бачити союзників та ворогів на мапі;
  • Фіолетова фігура — «Волок»;
  • Червоний ромб із чотирьох малих ромбів — «Невразливий» — безсмертний ворог, якого буквально неможливо знищити. Уникайте його будь-якими методами, та не потрапляйте в його приціл! Він починає з’являтися вже з другої фази.

Вороги

Цього року в режимі вводиться покращена модель поведінки ШІ. Вороги стали розумнішими, та будуть значно краще поводити себе під час бою.

У грі є декілька типів противників:

  • «Йорж» — фактично, швидка та рухома велика протитанкова міна. На щастя — проти неї достатньо одного пострілу.
  • «Заєць» — Швидкі легкі танки, які залишають за собою вогняні сліди. З них добувається куди більше ресурсів, ніж з інших, але вони будуть тікати від вас, як тільки побачать, і намагатимуться заводити вас до інших противників.
  • «Страж» — середні та важкі танки, працюють у групах, і чим їх більше — тим вони агресивніше. Тактики в них доволі прості, тож їх просто випередити.
  • «Мисливець» — небезпечний великий та живучий ворог, що може з’явитися будь-де на мапі, та переслідуватиме гравців до перемоги чи поразки. Мають хороший захист, який можна пробити, стріляючи в слабкі місця. Часто з’являються поодинці, але можуть об’єднуватися в групи до трьох машин.
  • «Москіт» — машини, що застрягли в землі та не можуть рухатися, але наносять величезну шкоду будь-якому гравцю в чималому радіусі. Рекомендовано заходити на них із флангу, чи атакувати обережно з укриття.
  • «Невразливий» — нестримна непереможна величезна машина смерті! Нанести йому хоч якусь шкоду буквально неможливо. Він наносить величезну шкоду. На щастя, він не дуже швидкий, тож від нього краще триматися подалі, та тікати, як тільки побачите.

Стиль майстра

Разом з Іто Масахіро автори гри створили дизайни ворогів, а також і три нових 3D-стилі для німецьких танків: VIII Panther II, IX E 50 та X E 50 Ausf. M. Їх можна буде купити за золото під час ігрового івенту прямо в ангарі. Також можна отримати ще й четвертий стиль для танку Leopard 1.

Спеціальна техніка

Під час гри в новому режимі їздити вам доведеться не на ваших машинах з ангару, а на спеціально створених для дослідження «Мирного-13» танках. Три з них ви матимете можливість обрати одразу:

  • Шершень — швидкий і маневрений легкий танк на базі AMX 13 90 з магазинною системою заряджання.
  • Цербер — покращений Centurion Mk. 7/1, універсальний середній танк із міцною баштою і високою скорострільністю.
  • Голіаф — грізний важкий танк, створений на основі M103, з високою разовою шкодою й хорошою швидкістю.

У вас також буде можливість вийти в бій на двох ще більш грізних машинах:

  • Малахіт — потужний Т-54 зі збільшеною міцністю і прискореним ремонтом пошкоджених модулів.
  • Гренадер — легкий танк на основі T49 з точним фугасними снарядами й механізмом дозаряджанія.

Ви можете відкрити доступ до цих машин, виконуючи спеціальні бойові завдання в режимі, або відразу отримати їх за золото чи купуючи спеціальні набори.

Стимулятори та підсилювачі досвіду командира

Оскільки бої в «Мирному-13» виб’ють із колії навіть найдосвідченіших бійців, після кожного бою командиру танка, на якому ви грали, потрібен час на відновлення. Це означає, що якийсь час машина не буде доступна для виходу в бій.

Але ви зможете миттєво повернути в стрій командира своєї машини, витративши кредити на придбання стимулятора. Вартість покупки кожного наступного стимулятора протягом доби буде вище, ніж попереднього. Ви також зможете отримати більше стимуляторів, виконуючи спеціальні щоденні завдання у випадкових боях. Нагородою за деякі з таких бойових завдань стануть підсилювачі досвіду командира, які активуються перед виходом у бій. Вони подвоюють досвід командира, отриманий за бій. Підсилювачі досвіду командира також можна отримати в складі спеціальних наборів або придбати окремо.

Спорядження

Аби підвищити свої шанси на виживання, варто запастися відповідними предметами. Є два типи командного спорядження та чотири — особистого.

Використовування кожного з предметів обмежено часом на «перезарядку». Він запускатиметься після припинення дії того чи іншого предмету.

Окрім спорядження кожен гравець матиме пасивну здібність «Фенікс». Вона дає змогу загиблому члену команди повернутися до бою на наступній фазі, але матиме машина 50 % здоров’я. Звичайно, для цього ваші союзники мають пройти фазу, на якій вас вбили.

Система прогресу

Наприкінці бою кожен отримуватиме кредити, досвід та «вільний досвід». Знову ж таки, більша складність = більші нагороди. Від кількості зібраного Міріума залежить і отримуваний командиром досвід. Його рівень підвищуватиметься, і разом із ним ви отримуватимете монети — валюту спеціально для івенту.

Командири Малахіту та Гренадера на перших чотирьох рівнях зможуть отримувати додаткові монети. Далі ж кількість буде така сама, як і в інших.

Ви можете обміняти монети на унікальні 3D-стилі та інші ігрові цінності в магазині ігрового івенту. Стилі будуть доступні разом з унікальними членами екіпажу, яких ви можете рекрутувати на техніку будь-якої нації. У магазині за монети доступні п’ять 3D-стилів, так що в цілому ви зможете отримати п’ять унікальних членів екіпажу з кількістю досвіду, достатнім для вивчення трьох умінь чи навичок.

Завдання

У грі з’явилися три типи бойових задач:

  • Щоденні для випадкових боїв;
  • Задачі з прогресом, що накоплюється;
  • Задачі на результат бою.

Кожне нове завдання, незалежно від режиму, відкриватиметься тоді, як попереднє буде завершено.

  • За виконання завдань для випадкових боїв у нагороду ви отримаєте стимулятори й підсилювачі досвіду командира.
  • Виконання завдань із накопичувальним прогресом відкриє доступ до Гренадера — легкому танку з фугасним знаряддям і механізмом дозаряжанія. Крім того, у гравців з’явиться можливість отримати додаткові монети і спеціальну нашивку.
  • За виконання завдань на результат бою гравці отримають доступ до Малахіту — універсального середньому танку. У рамках цих завдань гравці також отримають монети, ще одну відмінну нашивку, елементи стилю в рамках події, і ще один унікальний двомірний стиль для випадкових боїв.

Нагороди

Основними цікавинками цієї ігрової події стануть п’ять ексклюзивних 3D-стилей для п’яти різних танків. Саме ці машини стали прототипами для створення техніки для «Мирного-13»:

  • IX T49;
  • IX M 103;
  • IX AMX 13 90;
  • IX Centurion Mk. 7/1;
  • IX T-54.

Їх ви можете купити в магазині івенту за монети.

Також ви можете отримати п’ять унікальних членів екіпажу. Їм досить досвіду, аби вивчити три вміння. Вони доповнять згадані стилі.

Будуть також видаватися й ексклюзивні медалі з нашивками.

Крім цього ви зможете отримати ще один приголомшливий двомірний стиль для випадкових боїв, а також особисті резерви на додаткові кредити, безліч навчальних матеріалів, й інше цінне ігрове майно.

Відомі проблеми з роботою режиму «Мирний-13»

  • «Мирний-13» — Гравці з малопотужними процесорами і відеокартами при грі в режимі можуть зіткнутися з деякими проблемами стабільності роботи і продуктивності, у тому числі з падінням FPS. Щоб уникнути їх і грати комфортно, поміняйте налаштування графіки в клієнті відповідно до можливостей ваших процесора і відеокарти.
  • Іноді ви можете зіткнутися з короткочасними зависаннями й падінням FPS на початку нової фази.
  • У режимі «Мирний-13» анонімайзер працювати не буде.
  • Режим «Мирний-13» підтримує запис боїв. Однак при відтворенні записаних боїв можливі несподівані падіння ігрового клієнта й помилки відображення різних елементів інтерфейсу.
  • Ви також можете зіткнутися з деякими проблемами призначеного для користувача інтерфейсу при запуску режиму з низьким дозволом екрану.

Партнерський матеріал
Wargaming