Голова LCG Telltale (студія, яка утворилася після купівлі компанією LCG Entertainment усіх активів Telltale Games) Джеймі Оттілі розповів про новий принцип роботи студії. Команда розробників відеоігор тепер не буде створювати свої проєкти шляхом створення кожного епізоду окремо. Натомість ігри створюватимуться відразу цільними.
Що це змінює для гравців? Наприклад, більше не доведеться після релізу гри ще чекати оновлення з новими епізодами. Ігри випускатимуть «повноцінними версіями». Скоріш за все, внутрішньоігровий поділ на окремі частини все ще залишиться, але отримають гравці їх усі одразу.
Звичайно, через такі зміни постає питання якості продукту. За минулої системи розробники ігор мали трохи більше можливостей для праці над кожним епізодом. Це пов’язано з тим, що як тільки виходив перший епізод проєкту, то вони переходили до роботи над другим. За цією схемою праця велася доволі довго, і саме ця студія подарувала прихильникам такі ігри, як The Walking Dead та The Wolf Among Us. Тепер же всі епізоди випустять разом, і невідомо, до достатньо буде часу для створення якісного продукту.
До речі, друга частина останньої з вказаних вище ігор цілком ймовірно розроблюється вже за новим принципом роботи. З інтерв’ю Джеймі зрозуміло, що такі зміни працюють уже деякий час, отже вони цілком можуть використовуватися і в The Wolf Among Us 2.