Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Новини

Режисер фільму «Термінатор: Фатум» розповів про причини провалу стрічки

Фільм, який народився у вогні конфліктів Тіма Міллера та Джеймса Кемерона.

Terminator: Dark Fate

Режисер першого «Дедпула» Тім Міллер, став гостем подкасту The Buisness. Міллер поділився ідеями щодо провалу свого нового фільму «Термінатор: Фатум», розповів про численні мистецькі розбіжності з продюсером фільму Джеймсом Кемероном.

Tim Miller and Terminator: Dark Fate

Щодо провалу нового «Термінатора»

Ми могли б написати цілу книгу, чому фільм не «зайшов». Я поки не можу мовити з впевненістю, я все ще аналізую інформацію, але я пишаюся цим фільмом.

Дехто каже мені: «Навіщо ти розповідаєш про це й даєш інтерв’ю?». Я вважаю, що не можна ховатися, треба повертатися в сідло. Необхідно брати на себе відповідальність.

Фільм, безумовно, міг стати кращим: я передивляюся його й жалію, що не зробив деякі речі, не воював так люто, як міг.

Люди говорять про «втому від франшиз», і я теж заспокоюю себе цим виправданням. Я відчуваю себе набагато краще, що не сталося такого, аби фанати «Термінатора» дружно пішли в кіно, і їм би не сподобалося щось конкретне з того. Вони просто не пішли на мій фільм.

Найдужчі ті, хто на фільм все-таки пішли, здається, їх розсердило те, над чим у мене не було жодного контролю. Я ніяк не міг змінити той факт, що вам не сподобався «Термінатор: Генезис», чи ви сприйняли «Термінатор: Спасіння прийде», як зраду.

Я жахливо себе почуваю через, бо люди втратили гроші через мій фільм. Нещодавно я вечеряв з (продюсером фільму) Девідом Еллісоном, і я наполягав на тому, аби сплатити рахунок. Сплатив вечерю мільярдеру!

Ось мені, приміром, фільм подобається. Я гадаю, що нам просто не поталанило, або стрічка вийшла в невдалий час. Ну, або це гординя.

Tim Miller and Terminator: Dark Fate

Конфлікт із Кемероном

Хоча Джим Кемерон і Девід Еллісон — продюсери, і технічно в них була повна влада над фінальним монтажем, я все ще зазначений у титрах, як режисер. Навіть коли я знав, що програю цей бій, я однаково відчував, що повинен продовжувати боротися. Тому що цим і повинен займатися режисер —боротися за фільм.

Я ненавиджу програвати, навіть коли мені говорили, що варто відступити, я говорив: «так пішло воно все», і продовжував боротися.

Я не погоджуюся з багатьма рішеннями, і досі вважаю, що мав рацію. Але це його [Кемерона] франшиза, і я був змушений підпорядкуватися.

Я більше не буду працювати з Кемероном, але це не має жодного стосунку до тих травм, котрі мені завдала наша співпраця. Річ у тім, що я більше не хочу бути в ситуації, коли в мене немає можливості робити все так, як я вважаю за потрібне. Безумовно, завжди доводиться комусь підпорядковуватись, якщо ти не мільярдер, який знімає все за свої гроші, але я хочу, аби цього було ледве менше.

Минулого тижня я отримав лист від Джима Кемерона, у якому він написав: «У нас був невеликий конфлікт, але я списую на те, що ми — дві великі мистецькі особистості, у яких відрізняються думки. Я гадаю, унаслідок цього фільм став краще. Я буду в Лос-Анджелесі в грудні, нумо випиймо пива разом».