Як повідомляє видання The Hollywood Reporter, у 2020 році Netflix збирається витратити на виробництво свого контенту просто-таки неймовірну кількість грошей — 17 млрд доларів, за попередніми підрахунками. Ця сума є тотожною з ВВП деяких маленьких країн, наприклад Північної Кореї, Ботсвани чи Малі. Такі дані дослідження, проведеного компанією BMO Capital Markets.
Для порівняння — минулого року Netflix втратив на свій контент 15 млрд доларів. Прогнозується, що до 2028 року ця сума виросте до 26,3 млрд доларів.
Ріст популярності Netflix викликав справжній вибух виробництва оригінального контенту – у гонку включилися як класичні телемедіа, так і решта стрімінгових сервісів. Активну політику ведуть Apple +, Amazon Prime і Disney +, а також інші гравці на цьому полі, такі як Facebook Watch і Google. Усі вони збільшують інвестиції в оригінальний контент. Невдовзі відкриється ще більше подібних платформ, до прикладу HBO Max від WarnerMedia та Peacock від Comcast.
Новий і дуже музичний трейлер фільму «Хижі Пташки (та фантастична Гарлі Квінн)»