18 березня блогер TheGamingRevolution опублікував на своєму YouTube-каналі ролик, у якому розкрив деталі Call of Duty 2020. Гра стане перезапуском Black Ops.
Кампанія
- Тестерам подобається поточний білд гри, але в графічному плані вона ще не завершена;
- Події розгорнуться в період холодної і В’єтнамської війни, а сюжет охоплює 40 років історії. За описом шутер став ще похмурішим, ніж перезапуск Modern Warfare;
- Кампанія спирається на реальні події війни;
- У грі використовується оновлений рушій, розроблений Infinity Ward Poland;
- Оповідання ведеться від імені різних персонажів, включно з представниками Південного В’єтнаму і В’єтконґа;
- Алекс Мейсон і Френк Вудс повернуться, але їх озвучать інші актори;
- Можливі підзаголовки: Black Ops V, Black Operations;
- Це ребут підсерії, але вона якось буде пов’язана з попередніми її частинами.
Мультіплеер
- Повернеться режим на 64 гравця й Ground War;
- Treyarch продовжує свій класичний Трилінійний підхід до карт;
- Немає регенерації здоров’я, лікуватися потрібно вручну, як у Black Ops 4;
- Кілстріки повертаються — серед них може бути й виклик бойового пса;
- Система оперативників із Modern Warfare з’явиться й у новій частині;
- Безкоштовна підтримка контентом після релізу.
Зомбі
- Повернуться перки і Pack-a-Punch, проте сам режим відрізнятиметься — розробники хочуть додати різні способи гри. Можливо, йдеться про спеціальну опціїю для соло;
- Карта TranZit із Black Ops 2 може з’явитися в грі, але це інформація від неперевіреного джерела;
- Режим повинен стати похмурішим і більш реалістичним — у дусі Call of Duty: WWII, але з поправкою на особливий стиль від Treyarch;
- Можливий ребут сюжетної арки з Aether, що вперше почалася з World at War. Однак, лінії з Хаосом не буде — замість неї введуть нову історію;
- Видавець і розробники думають про введення окремого сезонного абонемента для Zombies.
Блогер наголосив на тому, що він мав кілька джерел, яким він довіряє. Проте дещо в процесі розробки може змінитися.
Реліз Call of Duty 2020 заплановано на осінь. Раніше над грою працювали студії Sledgehammer і Raven Software, однак у травні 2019 ресурс Kotaku повідомив, що гру передали Treyarch. Причиною цьому стали постійні конфлікти між двома студіями.