На сайті студії Cloud Chamber Games, яка зараз займається створенням BioShock, з’явилося одразу декілька нових вакансій. Судячи з вимог до кандидатів та їхніх майбутніх обов’язків, у новій частині франшизи з’являться нові механіки та особливості.
Наприклад, у вакансії старшого дизайнеру голосів персонажів вказано, що кандидат матиме «допомагати в створенні діалогових систем». Можливо, у новій грі з’явиться можливість вибору реплік, якої не було раніше. Нагадаємо, що й сама гра описується як «амбітна та орієнтована на сюжет». Окрім цього додається, що потенційним співробітникам бажано мати досвід роботи над RPG.
Інша вакансія, яка запрошує до роботи ведучого дизайнера систем, натякає на те, що події гри розгорнуться у відкритому світі, або в схожих за побудовою локаціях. В описі говориться про «світ-пісочницю, що змінюється». Розробник повинен буде відповідати ще й за «інтерактивні системи в грі», прогресію, баланс та внутрішньоігрову економіку.
Це може натякати на те, що розробники вирішили відмовитися від прямої лінійності BioShock Infinite на користь побудови світу в перших двох частин серії. Очікується і збільшення масштабу локації.
На важливість взаємодії різних систем у майбутньому тайтлі вказує і вакансія програміста ШІ. Співробітник повинен буде створити систему поведінки NPC в натовпі, та допомагати в тому, аби штучний інтелект мав ключову роль у створенні наративу.
Нагадаємо, що майбутня BioShock поки не має навіть приблизної дати релізу. Проте, у грудні 2019-го року автори повідомили, що гра знаходиться на дуже ранніх стадіях розробки. Тоді у фінансовому звіті Take-Two вказали, що до релізу пройде «декілька років». Можливо, студія тепер уже побудувала плани на гру, і тепер донаймає персонал для реалізації. Проте не забуваємо, що студія може займатися й іншими тайтлами, тож і вакансії можуть стосуватися не тільки самої BioShock.
У світі Cyberpunk 2077, схоже, уже майже дочекалися виходу Half-Life 3