Компанія Warner Bros. офіційно повідомила, що штучний інтелект (ШІ) тепер допомагатиме у виборі наступних кінематографічних проєктів. Він проаналізує аудиторію, її смаки, і представить інформацію про найбільш цікавий для глядачів продукт.
Для такого плану Warner Bros. уже підписала контракт із компанією Cinelytic, яка займається програмами систем ШІ-менеджменту. На основі отриманих даних керівництво вже буде обирати наступні проєкти. Окрім підбору самих стрічок, система повинна ще й вивчати цінність акторів у різних країнах.
Головною метою введення такого формату роботи є зменшення витрат часу та грошей для продюсерів на стрічки, які не принесуть достатнього прибутку. Засновник Cinelytic також додав, що система лише проаналізую велику кількість цифр, а от приймати креативні рішення компанії доведеться вже самотужки. Що з цього вийде — побачимо.
Трейлер горор-серіалу Locke & Key за коміксом сина Стівена Кінґа