Ubisoft Montreal скасувала розробку неанонсованої гри, яка тривала три роки
Віктор Ярмолюк
Щодо скасування проєкту, яким займалася команда, відповідальна за серію Watch Dogs, розповів у себе у твіттері Луї де Каруфель, програміст з Ubisoft Montreal.
Пізніше де Каруфель вилучив усі свої твіти. Мабуть, про це його попросило керівництво, а він, навіть, не мав права розповідати щодо скасування гри.
Інформацію щодо неанонсованого проєкту прокоментував і редактор Kotaku Джейсон Шраєр. За його даними, гра ґрунтується якійсь новій франшизі й ґеймплей нагадував Destiny.
Вірогідно, в Ubisoft не захотіли витрачати сили й ресурси на ще один онлайн-шутер після провалу Ghost Recon: Breakpoint. Шраєр також зазначив, що у компанії відбуваються серйозні перестановки, а видавництво загалом хоче випускати більш різноманітні ігри — про це журналіст згадував раніше.