Аніматор Джонатан Купер на тлі обговорень патенту Warner Bros. на систему Nemesis, яку ми бачили в іграх Shadow of Mordor та Shadow of War, вирішив розповісти про ситуацію, яка слалася в Ubisoft, коли перша зі згаданих ігор вийшла. Справа в тому, що французька компанія побачила в грі чимало ознак «копіювання» анімацій із Assassin`s Creed.
Пішли обговорення, тихе планування, та навіть підготовка до того, аби звертатися до суду. Проте, зваживши всі «за» та «проти», Ubisoft дійшла висновку, що її дії можуть видатися прихильника підступними, та взагалі дехто міг сприйняти їх за спробу «придушити» конкурентів. У підсумку від ідеї судового процесу вирішили відмовитися.
Джонатан водночас додав, що один із розробників студії Monolith, яка створювала Middle-Earth: Shadow of Mordor, зізнався йому, що під час роботи над грою вони дійсно спиралися на анімації Assassin`s Creed. Проте, вона перепрацьовувала їх, що є доволі розповсюдженим явищем у ігровій індустрії.
Українське кіно розвивається з кожним днем: у 2021-му в нього «вкладуть» понад півмільярда