Universal знайшла спосіб випускати свої фільми в цифровому формати вже за три тижні після виходу в кінотеатрах. Для цього вона уклала угоду з найкрупнішою мережею кінотеатрів США — AMC. За нею, Universal та її дочірня компанія Focus Features зможуть продавати фільми в онлайн-режимі вже за 17 днів після прем’єри.
Проте, глядачам за таку можливість доведеться платити значно більше. На старті цифрового продажу перегляд коштуватиме близько 20 доларів. Проте, після трьох місяців ціну зможуть знизити до стандартних 3–6 доларів.
Справа в тому, що кінотеатри завдяки такому переходу до цифрового формату в такий невеликий термін втрачають власних глядачів, і тому вимусили погодитися Universal платити мережі кінотеатрів частину із суми, яку отримуватиме за завчасний вихід «цифру». Через це вартість довелося підняти. Таким чином, кінозали втрачають аудиторію, але не потенційний прибуток.
Ця ситуація може доволі сильно вплинути на світовий ринок. Інші компанії також захочуть мати можливість швидко перейти в цифровий формат, та й сама Universal збирається шукати подібні угоди не тільки в США.
PlayStation 5 VS Xbox Series X: Ґейб Ньюелл без вагань зробив свій вибір