Що ж… Ось і скінчився BlizzCon. Скоріш за все, про Diablo IV ми почуємо дуже нескоро. Час підбивати підсумки!
Події Diablo IV відбуваються через багато років після третьої частини. Мільйони людей загинули внаслідок війни янголів та демонів. Лише останні дивляться на Санктуарій, оскільки після подій Reaper of Souls янголи зачинили брами Величних Небес.
Знов до Diablo IV. Залишився лише культ імені Ліліт. Саме він ініціював повернення «Вічної Матері» в Санктуарій, як ми побачили в трейлері. Але сюжет Diablo IV не буде лише про янголів та демонів. Як кажуть розробники, у цей раз вони зробили акцент саме на людських долях у Санктуарії.
Після подій Reaper of Souls трапилося декілька важливих подій: вивільнилися душі всіх демонів та померло багато людей правлячого сегменту, що спровокувало певний хаос серед населення. І все це доведеться розгрібати нам, гравцям.
Гра знов змінила цвітову палітру: тепер це бліді сірувато-червоні відтінки. Санктуарій теж трохи змінився: гра отримала відкритий безшовний світ без завантажень. Щоби долати великі відстані розробники впровадили коней. Підключення до інтернету обов’язкове: у грі будуть PvP-зони, кооператив та елементи ММО. Наприклад, по світові будуть ходити босси, яких можна вбити лише зібравшись усією сесією, або хоча б загіном.
У Diablo IV відтворена майже половина Санктуарія. Цього для вас мало? У грі будуть змінюватися пори року. Так-так, щось на кшталт Forza Horizon 4.
Розробники заявляють, що на релізі будуть п’ять класів, але поки що анонсували лише три. Це були Друїд, Варвар та Чародійка. Зовнішній вигляд можна буде змінювати: у грі присутня кастомізація статі, обличчя, татуювань, сережок та кольору шкіри. Гадаємо, інші два класси — Мисливець на Демонів та Монах. У грі, до речі, будуть елементи паркура та відхилень у боях.
Гемплейно гра схожа на третю частину, але в Diablo IV з’явилися елементи другої. Наприклад, древо навичок для різноманітних збірок персонажів та руни з рунними словами. Розробники обіцяють сотні легендарних речей на релізі.
Особливу увагу звернемо на рунні слова. Ви зможете комбінувати два типи рун: «суфікси» та «префікси», створюючи унікальні комбінації. Приклади ви можете побачити нижче.
Інтерфейс змінений для більш комфортної гри, але навичок можна екіпірувати, як і в Diablo III, лише чотири.
Як будуть взаємодіяти гравці? Уся здобич індивідуальна: ніхто не буде (як у Divinity: Original Sin) красти ваш лут з-під носа. На консолях присутній локальний кооператив. Світ Санктуарію в онлайні підтримує режим для чотирьох осіб, але у відкритому світі ви, можливо, зустрінете й інші компанії (вимкнути це не можна). Втім, Diablo IV якось буде викликати відчуття самотності…
Система луту майже не змінилася. Якості предметів: сіренька (фігня), синенька (непогано, але фігня), жовта (гарно на початку, потім фігня), зелена або коричнева (круто, але можна краще) та міфічна (найкраще). Повернеться і крафт, але тут без подробиць.
Покращили систему підземель. Тепер їх можна покращувати, використовуючи певні «ключі». Підземелля — особисті зони, у них ви будете бачити лише членів вашого загону.
Незважаючи на заяви розробників про реліз на PS4 та XBOX ONE, ми вважаємо, що гра вийде на наступному поколінні у 2021–2022 році. Для пострелізної підтримки гри Blizzard створила окрему (!) команду, яка регулярно буде додавати нові класи, локації, ітеми та монстрів. Щоби зробити реліз стабільним, для гри планується багато альфа- та бета-тестів. І ніяких аукціонів з pay-to-win!