Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Усі ми з чогось починали: Ґейб Ньюелл розповів, як торгував валютою у World of Warcraft

До речі, співзасносник Valve ще й розповів як батьки одного з молодих користувачів звинувачували компанії в торгівлі наркотиками.

У свій час, ще до введення в Steam торговельного майданчику та «майстерні» користувачів, Ґейб Ньюелл вирішив провести невеликий експеримент. Він почав грати у World of Warcraft, де пізніше запустив торгівлю валютою. Про це він розповів під час інтерв’ю для EDGE.

Ми завжди думали про ігри, як про розвагу, але водночас ми стали дивитися на них, як на платформу. Щоби по-своєму переконатися в цьому концепті, я став фармити золото в World of Warcraft і в підсумку отримував 20 доларів на годину. Це вражаюче для більшості людей у більшості частин світу.

Ґейб Ньюелл

У підсумку вирішили приділити увагу Steam Workshop, аби мати змогу дати користувачам можливість виступити в ролі творців контенту, а не тільки споживачів. З цим, до речі, пов’язана й одна дивна історія. За словами Ґейба, якось Valve отримала лист від батьків дитини, які думали, що компанія продає їх чадові наркотики.

Суть була в тому, що батьки отримали повідомлення від PayPal, у якому говорилося, що ваша дитина перевищує наш місячний ліміт по кількості грошей, яке можна перевести на рахунок. Їм сказали, що він, швидше за все, продає крадені речі або наркотики, інакше іншого пояснення цьому бути не може.

Ґейб Ньюелл

У підсумку ці батьки подзвонили до компанії. Співзасновник Valve каже, що особисто повідомив їм про те, що їхня дитина продає речі для Team Fortress 2 у Workshop, й отримує 500 тисяч доларів на рік. У цьому представники компанії також побачили підтвердження тому, що ігри можуть бути платформою. Надалі це вплинуло на чималу кількість рішень щодо змін у мультиплеєрних іграх.

Щодо Steam, Ґейб зізнався, що компанія взялася розробку сервісу тільки тоді, коли не вдалося знайти для цього партнера. Керівництво пропонувало різним людям ідею самого Steam, зі словами «ми розробники ігор, було б непогано, аби ви створили нам такий сервіс для розповсюдження нашої продукції».

У підсумку ніхто не погодився, і компанії довелося робити все самостійно. Цікаво, а чи не кусають лікті тепер ті, хто міг би сприяти створенню майданчика, й отримувати з його діяльності якийсь відсоток, дивлячись на популярність Steam тепер?