Geek.Informator.ua До сайту

Віцепрезидент компанії Bethesda про те, чому в Doom Eternal немає класичного Deathmatch

Віцепрезидент компанії Bethesda Піт Гайнс дав інтерв’ю сайту Shakenews, у якому, окрім іншого, розповів про те, чому студія вирішила відмовитися від дезматчу в Doom Eternal і надала перевагу асиметричному мультиплеєру.

За словами Гайнса, цей рижим уже застарів. Крім того, над онлайном працювала інша команда, і тому він відчувався занадто відірваним від головної гри. Також віцепрезидент додав, що вони в команді не хотіли робити щось лише тому, що так було завжди.

Deathmatch дуже застарів. І нам здавалося, що головною проблемою Doom 2016 було те, що мультиплеєр розроблявся іншою командою, тому він відчувався відірваним від решти гри, яку всі полюбили.

Ми хотіли, щоб у вас завжди були ті самі емоції. У кампанії ви крутий Думслеєр, який вбиває демонів, проте в мультіплеєрі це майже ніяк не відчувалося. Там був просто дезматч і арени. Я не знаю, що спільного має цей режим з Doom, крім того, що він з’являвся в серії кілька десятиліть тому.

Піт Гайнс, віцепрезидент Bethesda Softworks

Doom Eternal вийде 20 березня на PS4, Xbox One, Stadia та PC. Замість звичного мультиплеєру в серії вперше з’явиться Battlemode, у якому один гравець бере на себе роль Думслеєра, а двоє інших стають демонами й намагаються його вбити.