Стрімінговий сервіс Netflix повідомив про зміну в системі підрахунку переглядів і розповів, які проєкти користувалися найбільшою популярністю наприкінці 2019-го — початку 2020-го року. Згідно з цими даними, серіал «Відьмак» у перші чотири тижні подивилися 76 млн глядачів — це приблизно 46% всієї аудиторії цієї платформи.
Особливості нової системи полягають у тому, що тепер перегляд зараховується, якщо після увімкнення серії пройшло не менше двох хвилин. У компанії запевняють, що цього достатньо, аби вважати вибір глядача усвідомленим, і не важливо, йдеться про одну серію якось шоу чи про повнометражний фільм — нова система урівнює їх, не зважаючи на хронометраж.
Такий підхід до підрахунків підняв кількість переглядів на 35%. Раніше серія або фільм вважалися переглянутими після трансляції 70%. Щоправда, у компанії досі не повідомляють, який відсоток глядачів додивляється контент до кінця.
Ще Netflix наголошує на тому, що їхнє шоу підвищило продажі книжкової серії Анджея Сапковсього, на яких ґрунтується серіал. Також стрімінговий сервіс зазначає, що зігдно з даними Google Trends, «Відьмак» користувався більшою популярністю в мережі, ніж «Мандалорець» від Disney+, «Ранкове шоу» від Apple TV+ і «Джек Раян» від Amazon.
Окрім «Відьмака», у п’ятірку лідерів за переглядами на Netflix входять: фільм Майкла Бея «Шість футів під землею» (83 млн переглядів), другий сезон серіалу «Ти» (54 млн переглядів), третій сезон «Корони» (21 млн переглядів) і мультфільм «Клаус» (40 млн переглядів).
«Жінка-кішка уособлює собою велику силу жіночності»: Зої Кравіц про свою роль у новому «Бетмені»