Ютубер і датамайнер Ленс Макдональд, не раз показував різноманітні деталі й контент, вирізаний зі скасованої Silent Hills, зміг вибратися з «нескінченного» коридору й показати, як гра виглядає за межами дозволеного.
Вулиця з фінальної кат-сцени, яка цілком рендерится в реальному часі, з’ясувалася досить пропрацьованою — тим більше для місця, у яке не можна потрапити під час гри.
Макдональд змінив код P.T., щоби під час проходу через двері завантажилося не ще один коридор, а вулиця Silent Hills. Однак, спочатку дослідити її не вдалося — головний герой відразу провалювався крізь текстури й падав. Зважаючи на все, розробники з команди Kojima Productions передбачили, що гравці якимось чином зможуть вийти в недозволене місце. Тому персонаж не просто летить у нікуди, а з’являється примара Лізи й перезапускається гра.
Датамайнер примусив головного героя літати на невеликій відстані від землі, аби все-таки побачити «заборонені» локації. За словами ютубера, на злом у нього пішло декілька місяців.
Продовження горор-серії, яким займався ґеймдизайнер, скасували у 2015-му, майже через рік після релізу P.T. в PS Store.