Агенство відеоконтенту Videofirma опублікувало дослідження. Воно стосується відеохостингу YouTube та того, як та скільки проводять часу в його компанії українці.
Частка жінок та чоловіків майже рівна. Відтак глядачок 53%, а глядачів 47% відповідно. Третину з них становлять люди віком 25-34 роки.
Географічний розподіл користувачів виглядає так:
- Київ — 9%.
- Схід — 35%;
- Захід — 25%;
- Центр — 11%;
- Південь — 10%;
- Північ — 9%
У середньому українець витрачає 40 хвилин на YouTube та до 10 хвилин на перегляд одного відео. Окрім того, 53% глядачів споживає відеоконтент наодинці.
Як не дивно, найпопулярнішою тематикою серед українців є дитячий вміст. Майже третина трафіку UA сегменту YouTube набирається завдяки їй.
Сама ж платформа користується великою популярністю. 80% жителів України, які мають інтернет, дивляться відео на ній.