Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Як розробники ігор у СНД спонсорують бойовиків «ДНР» рекламою своїх тайтлів

Продовження історії з War Thunder: автори стали «замітати» сліди. Крім цього ще декілька доволі популярних ігор підозрюються в аналогічному «спонсоруванні».

ДНР

Як ми повідомляли раніше, Компанія Gaijin Entertainment, що створила War Thunder та Crossout, купує рекламну інтеграцію у відео бойовиків «ДНР». Розслідування з цієї теми провів Український Мілітарний Портал. Рекламувалися вони на каналі «Крупнокаліберний Переполох», власник якого використовує зв’язки з бойовиками «ДНР», аби отримувати від них зброю для показу аудиторії прямо на території Донбасу.

Офіційна сторінка Steam українською в Facebook також стверджує, що на зазначених у розслідуванні ресурсах рекламувалися й інші розробники ігор. Мова йде про:

  • Plarium — Social gaming з іграми Raid: Shadow Legends, Vikings: War of Clans (має офіс в Україні — Plarium Kharkiv);
  • MY.GAMES з грою Warface (Російська компанія Mail.ru);
  • WARGAMING.NET з іграми World of Warships, World of Tanks (білоруська компанія, яка також має офіси в Україні).

За цим посиланням наведено скріншоти таких інтеграцій.

Цікавим є й інший факт на сьогодні: віднедавна згаданий у розслідуванні канал почав активно приховувати рекламні інтеграції а також редагувати власні відео, видаляючи рекламні вставки. Деякі записи були видалені повністю.

Пізніше модератор стрічки WarThunder на Reddit офіційно прокоментував ситуацію. Посилання на повний текст залишимо тут, а якщо коротко, то виходить наступне: Gaijin Entertainment не замовляє рекламу в каналів напряму, а робить це або через сам YouTube, або через рекламні агентства. Схоже, ті або інші запихнули рекламу куди-небудь, аби тільки канал відповідав критеріям за кількістю підписників. Також повідомляється, що як тільки стало зрозуміло, що розміщення саме на згаданому каналі призведуть до проблем, агентство відізвало рекламу. Від більш детальних коментарів студія відмовилася.

Ще пізніше з’явилося ще одне звернення від команди War Thunder, уже з офіційного сайту, але нічого особливо нового там не було, і сенс посту з Reddit залишається незмінним.

Щодо інших студій — коментарів поки немає. Проте, скоріш за все, вони всі використовують схожу модель розповсюдження реклами, і ситуація може виявитися аналогічною. Проте, чекаємо на пряму відповідь від представників кожної зі згаданих компаній.

ОНОВЛЕНО: Wargaming.Net надала відповідь на наш запит щодо цієї ситуації. Наводимо нижче цитату представників компанії:

У процесі вибору майданчиків для рекламного партнерства Wargaming часто вдається до допомоги рекламних агентств у різних країнах. Вони пропонують ресурси для інтеграції, релевантні нашій цільовій аудиторії, перевіряють їх контент, взаємодіють із партнерами, безпосередньо розміщують рекламу.

Після відкритих фактів щодо локацій і обставин зйомок ми негайно припинили співпрацю з зазначеним каналом, видалили свою рекламу й не плануємо розміщувати її на ньому в подальшому. Ми засмучені ситуацією, що склалася, і в майбутньому будемо ретельніше підходити до перевірки та оцінки пропозицій агентств.

Тепер чекаємо на коментарі від інших згаданих компаній. Щодо них інформації поки немає.